اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

آمار بیکاری در خرمشهر غیرواقعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: درصدی که در خصوص نرخ بیکاری شهرستان اعلام می‌شود واقعی نیست و این مسئله بر رونق شهر و زمینه فعالیت بخش خصوصی تأثیرات سوء می‌گذارد.

آمار بیکاری در خرمشهر غیرواقعی است
عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه داریم برنامه و بستر مناسبی برای حل نیازهای مردم فراهم کنیم.
وی افزود: مسئولان باید دقت کنند وعده‌ها و قول‌هایی که داده می‌شود بر اساس امکانات وظایفی که بر عهده ماست باشد و حتماً به آن عمل کنیم.
فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه مسئولان همیشه در انجام کارها با مردم صداقت داشته باشند تصریح کرد: دولت در شهر خرمشهر خدمات خوبی انجام داده ولی باز کفاف و جوابگوی نیازهای مردم نیست و همه باید تلاش کنیم که حق مردم ادا شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشروعیت مجموعه نظام ما اعم از قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه از ولایت فقیه است، هیچکس نمی‌تواند از این خط منحرف شود و بر همه واجب است از تبعیت و کلیت نظام دفاع کنیم.
حسینی ادامه داد: بنابراین ما به‌عنوان دولتمردان، در مسیر تحقق اهداف نظام باید تلاش و کوشش کنیم و نگذاریم کارهایی که توسط دولت به‌عنوان نماینده نظام صورت گرفته توسط افرادی سیاه‌نمایی شده و زیر سؤال برود.
وی در مورد بخش آبادانی و عمرانی شهرستان گفت: وقتی رسانه‌ها و جراید ما مطالب کوچک را سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه می‌دهند قطعاً هیچ یک از تجار در این شهر سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.
فرماندار خرمشهر همچنین در ادامه در خصوص معضل بیکاری و بسترسازی برای اشتغال بیان کرد: آماری که در حال حاضر در رابطه با اشتغال تهیه شده توسط بعضی‌ها صادقانه کار نشده است.
وی با بیان اینکه بحث بیکاری در منطقه نباید چنان نشان داده شود که از آن نتیجه و استفاده سوء حاصل شود افزود: درصدی که در خصوص نرخ بیکاری شهرستان اعلام می‌شود واقعی نیست و این مسئله بر رونق شهر و زمینه فعالیت بخش خصوصی تأثیرات سوء می‌گذارد.
حسینی خاطرنشان کرد: همه ما شاهد هستیم که اصل 44 قانون اساسی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند در خصوص کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه قطعاً این شهرستان دارای ظرفیت بسیار قوی‌ از نظر اقتصادی، مرزهای زمینی، آبی و هوایی در شهر داریم، گفت: این عوامل همگی در راستای رونق، تجارت و شکوفایی اقتصادی و آبادانی و عمرانی شهر نقش بسزایی دارد که باید تقویت شوند.
فرماندار خرمشهر با بیان اینکه مسئولان باید انتقاد پذیر باشند افزود: انتقاد سازنده، سازندگی به وجود می‌آورد و انسان را از غفلت بیدار می‌کند.
وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای تأمین امکانات و نیروی انسانی همکاری جدی داشته باشند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول