اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران اعلام کرد:

رفع موانع گاز زیرگذر شهری گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: اداره گاز این شهرستان در کمترین زمان ممکن موانع گاز موجود در اجرای زیرگذر شهری گچساران را برطرف کرد.

رفع موانع گاز زیرگذر شهری گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده صبح امروز در جلسه‌ امور عمرانی گچساران که با حضور رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل و همکاری ادارات برای خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق مختلف شهری و روستایی بسیار مهم بوده و باید بیش از پیش به آن توجه شود.
فرماندار گچساران با بیان اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان و حفار در ارتقای‌ سطح رضایت‌مندی مردم نقش بسزایی دارند، از رؤسای این ادارات خواست تا زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم را فراهم آورند.
علیزاده ابراز داشت: شهرداری و مجموعه شرکت‌های حفار و خدماتی، ‌در ایجاد مدیریت واحد شهری و  ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم نقش موثری دارند و ارتباط گسترده این شرکت‌ها با مردم در ایجاد و ارتقای مدیریت واحد شهری کمک شایانی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای مردم بوده و باید از همه خدمات برخوردار شوند، بیان کرد: نظارت و کنترل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری مهم بوده و در دستور کار قرار دارد.
علیزاده خاطرنشان کرد: تسریع در خدمات‌رسانی و گسترش رفاه عمومی هدف اصلی ما مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران شفاف، مستند سازی و اطلاع‌رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مردم، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به مردم را از جمله موارد لازم برای رؤسا و مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.
علیزاده بر ضرورت بیشتر خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و خواستار حفظ حق و حقوق مردم با خدمات‌رسانی بیشتر شد.
وی با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی به مردم تصریح کرد: در جامعه اسلامی، توجه به بخش فرهنگ در کنار خدمت‌رسانی، امری ضروری بوده و امور فرهنگی و معنوی نباید مورد غفلت مدیران شهری قرار گیرد.
فرماندار گچساران از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی را برای کارکنان و خانواده‌های کارکنان دستگاه‌های خود داشته باشند.
علیزاده با اشاره به عملکرد مطلوب اداره گاز گچساران در اجرای پروژه‌ها ابراز داشت: این اداره خدمات‌رسانی خوب و به موقعی را در بخش‌های مختلف دارد.
وی با اشاره به اقدامات اداره گاز در برداشتن موانع اجرایی زیرگذر شهری گچساران یادآور شد: با اقدام به‌موقع اداره گاز گچساران لوله گاز موجود در محل اجرای طرح زیرگذر شهری گچساران برداشته شد و روند اجرایی این پروژه ادامه یافت.
علیزاده خدمات‌رسانی اداره گاز گچساران به سایت بزرگ مسکن مهر این شهرستان، دانشکده نفت و گاز گچساران و بیمارستان 96 تختخوابی بی‌بی حکیمه(س) گچساران و گازرسانی به‌موقع به جایگاه‌‌های سی ‌ان‌ جی را از دیگر اقدامات مطلوب این اداره برشمرد.
وی از مسئولان ادارات خواست تا میز ریاست را فرصتی برای خدمات‌رسانی به مردم بدانند و از این فرصت بهره‌های لازم را ببرند.
علیزاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان افتتاح پروژه مسکن مهر گچساران ادارات خدمات‌رسان باید هر چه سریعتر پروژه‌های خدمات‌رسانی خود را در سایت مسکن مهر به اتمام برسانند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول