اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

گازرسانی به روستاهای ایلام پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای ایلام پیگیری می‌شود.

گازرسانی به روستاهای ایلام پیگیری می‌شود
روح‌الله نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده گازرسانی به مناطق روستایی استان ایلام به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این شرکت در استان ایلام تدوین و اجرایی شده است.
این مسئول اضافه کرد: گازرسانی به هفت روستای دیگر در استان ایلام از برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.
نوریان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است همزمان با سفر دور چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان ایلام عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای شهرستان شیروانچرداول از توابع استان ایلام آغاز شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: اکنون نیز کار انتخاب پیمانکار صورت گرفته و پیمانکار مربوطه در حال حاضر تجهیز کارگاه در مناطق مذکور را انجام داده است.
وی ادامه داد: این روستاها شامل زیرتنگ بیجنوند، چغابلگ، چالاب زرد، برآفتاب بی، بلاوه خشکه، بلاوه تره علیا و سفلی از توابع شهرستان شیروان چرداول است.
این مسئول اضافه کرد: این روستاها دارای 417 خانوار با جمعیتی بالغ بر هزار و 967 نفر است که گازرسانی به این مناطق از مطالبات جدی و به حق مردمان این منطقه است.
نوریان تصریح کرد: برای اجرای گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع 28 هزار و 648 متر شبکه ایجاد خواهد شد و 400 علمک نیز نصب می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 12 میلیارد و 547 میلیون و 680 هزار ریال اعتبار هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون مقدمات اجرای گازرسانی به روستاهای یاد شده توسط این شرکت فراهم شده و ظرف روزهای آتی نیز اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول