اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌معاونت اجتماعی فرماندهی استان مرکزی اعلام کرد

توقیف کالای قاچاق به ارزش 430 میلیون ریال در اراک

خبرگزاری فارس: ‌معاونت اجتماعی فرماندهی استان مرکزی اعلام کرد: یک محموله قاچاق به ارزش بیش از 430 میلیون ریال در اراک توقیف شد.

توقیف کالای قاچاق به ارزش 430 میلیون ریال در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی موفق شدند یک محموله قاچاق به ارزش بیش از 430 میلیون ریال را در اراک توقیف کنند.
با تلاش ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در میدان بسیج اراک یک دستگاه کامیون دانگ‌فونگ حامل کالای قاچاق شامل؛ بدلیجات، لوازم دکور شیشه‌ای موزیکال، کیف، چمدان و... متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.
این محموله قاچاق از خرمشهر بارگیری شده و عازم تهران بود که پس از توقیف راننده خودرو دستگیر و به یگان منتقل و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.
ارزش تقریبی این محموله قاچاق 433‌ میلیون ریال برآورد شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 8 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق در ساوه خبر داد.
بر اساس این گزارش در اجرای طرح امنیت اجتماعی در صنوف شهر ساوه 8 هزار و  600 نخ انواع سیگار‌های خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوه در اجرای طرح امنیت اجتماعی و در راستای مبارزه با سیگار و کالای قاچاق بازدید از صنوف آن شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.
کشف و ضبط تعداد 8 هزار و 600 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق یک باکس توتون و یک بسته تنباکوی قاچاق از یک واحد صنفی پخش دخانیات از نتایج این طرح بوده که متهم به همراه اقلام مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان شد.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول