اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خبر داد:

محکومیت یک شرکت به اتهام قاچاق کالا در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مدیر یک شرکت وارداتی و صادراتی به علت قاچاق یک تن و950 کیلو برنج خارجی به پرداخت جریمه و ضبط کالای مکشوفه در حق دولت محکوم شد.

محکومیت یک شرکت به اتهام قاچاق کالا در لرستان
داریوش جودکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت پلیس آگاهی لرستان به هنگام کنترل جاده ورودی خرم‌آباد به طرف کوهدشت از یک دستگاه نیسان سایپا مقدار یک تن و950 کیلوگرم برنج خارجی کشف و برای تعیین ارزش ریالی آن ‌را به گمرک معرفی کردند.
وی با بیان اینکه اداره گمرک لرستان نیز ضمن تحویل برنج‌های مکشوفه و تایید قاچاق بودن آن‌ها به ارزش 56 میلیون و 754 هزار و 544 ریال علیه متهمان اعلام جرم کرده است، افزود: از دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد تقاضای رسیدگی شد، که پس از طی مراحل قانونی و مهلت مقرر، اداره شاکی ( گمرک) ادامه رسیدگی را توسط تعزیرات حکومتی خواستار که در نتیجه با قرار عدم صلاحیت از سوی مرجع قضایی پرونده امر به این اداره کل ارجاع و در اختیار شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم‌آباد قرار گرفت.
جودکی یادآورشد: این شعبه نیز پس از جمع آوری مدارک و اوراق و محتویات پرونده و اخذ اظهارات و دفاعیات حامل کالا و ... شرکت وارد کننده کالای قاچاق را به علت عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی مجرم تشخیص لذا به استناد قانون متهم موصوف را علاوه بر ضبط کالای قاچاق به نفع دولت به پرداخت 56 میلیون 754 هزار و 544 ریال  معادل یک برابر ارزش کالای مکشوفه در حق دولت محکوم شدند، که با توجه به قطعی بودن رای صادره پرونده در مرحله اجرا قرار گرفته است.  
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول