اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اختصا‌ص 100 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 100 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی خبر داد.

اختصا‌ص 100 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری‌مقدم عصر امروز در بازدید از مناطق کشاورزی دشتستان اظهار داشت: کشاورزی در دشتستان دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی است و توسعه کشاورزی از مهم‌ترین اولویت‌ها در شهرستان است.
وی افزود: تامین آب بهینه برای کشاورزان و باغداران و کیفیت‌بخشی به تولیدات کشاورزی در دستور کار قرار دارد که با حمایت مسئولان استان و شهرستان انجام می‌شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم احداث سد دالکی در دشتستان خاطرنشان کرد: مطالعات اجرای سد دالکی و جاده دسترسی آن به پایان رسیده و با اختصاص اعتبارات لازم ان‌شاءالله بزودی شاهد احداث این سد خواهیم بود.
پاپری‌مقدم تصریح کرد: سد مخزنی دالکی با حجم 420 میلیون متر مکعب بر روی رودخانه دائمی دالکی احداث می‌شود و بدون تردید احداث و راه‌اندازی این سد گامی مهم در رشد و توسعه کشاورزی است.
وی اضافه کرد: کنترل سیلاب‌های فصلی و ذخیره کردن آنها به منظور استفاده در نخیلات بخش مرکزی و بخش سعدآباد از مهم‌ترین اهداف احداث این سد بزرگ است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ‌اختصا‌ص 100 میلیارد تومان برای احداث سد دالکی خبر داد و اذعان داشت: این سد بزرگ در چند فاز مهم اجرایی می‌شود و در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای این سد اختصاص یافته است.
پاپری‌مقدم یادآور شد: نقش این سد بسیار مهم بوده و باعث تحول و توسعه در کیفیت و کمیت خرمای تولیدی دشتستان می‌شود.
وی افزود: در ماه‌های گذشته، مطالعات و جاده دسترسی سد انجام شده و با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء مذاکرات لازم صورت پذیرفته و امید می‌رود با اختصاص ردیف بودجه به سرعت شاهد احداث سد دالکی باشیم و به عنوان عیدی سال 91 تقدیم مردم خوب و فهیم و زحمتکش منطقه شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دشتستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و با تلاش دسته‌جمعی و اهتمام ویژه همه مسئولان و کشاورزان می‌توانیم شاهد رشد بیشتر و توسعه کشاورزی در این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول