اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‌‌فقیه لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان:

بصیرت افزایی اصلی‌ترین نیاز امروز جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان در عرصه‌های مختلف، گفت: بصیرت افزایی و شناخت راه شهدا اصلی‌ترین نیاز امروز جامعه برای مقابله با تهدیدات دشمنان است.

بصیرت افزایی اصلی‌ترین نیاز امروز جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام منصور امجدیان پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود چهلمین روز شهدای غدیر که در نمازخانه ستاد این لشکر در سنندج برگزار شد، حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا و پیروی از ولایت فقیه را بزرگ‌ترین نیاز در برابر تهدیدات دشمنان خواند و اظهارداشت: ادامه راه شهدا جز با بصیرت افزایی، شناخت عمیق اهداف امام راحل، انقلاب، اسلام و شناخت شهدا امکان پذیر نخواهد بود.
وی از شهدا به عنوان افرادی ولایت شناس و مطیع در برابر ولایت نام برد و تصریح کرد: اطاعت از ولایت، ایستادگی در برابر نظام سلطه، رساندن پیام انقلاب به همه دنیا، ادامه راه شهدا است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 22 بیت‌المقدس با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.
امجدیان به آیات مبارک قرآن کریم در مورد جایگاه شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا والاترین جایگاه را در نزد خداوند تبارک و تعالی دارند تا جایی که شهدا در روز قیامت از شافعین امت رسول الله(ص) به شمار می‌آیند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر تداوم راه شهدا در همه شئون زندگی، تصریح کرد: تداوم و ماندگاری آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در سایه تأسی از آرمان‌های شهدا، امام شهدا و منویات عالمانه مقام معظم رهبری امکان پذیر است و این مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
امجدیان اضافه کرد: سردار تهرانی‌مقدم دانشمند و عالمی وارسته بودند که با استقامت و پشتکار مثال‌زدنی خود، همه تحریم‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند و با همتی راسخ توانستند، افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی رقم بزنند.
وی درپایان با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی با وجود هزاران جوان همچون شهید تهرانی‌مقدم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های روزافزون آنان راسخ و استوار ایستاده و با شتاب به سوی عزت و تعالی در عرصه‌های مختلف پیش می‌رود.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول