اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر انجام شد؛

تجلیل از خانواده‎های شهدای امدادگر گلستان

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر از خانواده‎های شهدای امدادگر گلستان تجلیل شد.

تجلیل از خانواده‎های شهدای امدادگر گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در مراسم امدادگران عاشورایی که جمعه شب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرکل هماهنگی و مجامع امور استان‎ها، مدیرکل توسعه و منابع انسانی جمعیت، مدیرکل حراست و ریاست تدارکات پزشکی هلال‎احمر جمهوری اسلامی ایران، امدادگران، خانواده شهدای امدادگر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد از خانواده‎های شهدای امدادگر گلستان تجلیل به‎عمل آمد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، با گرامیداشت یاد و نام شهدای امدادگر، گفت: 476 کبوتر آغشته به خون جمعیت هلال احمر سندی پر افتخار و عزتی ارزشمند برای داوطلبان و راهنمای روشن در جهاد فی‎سبیل‎الله و اخلاص در عمل است.
ظاهر رستمی شهدا را خورشید تابان این جمعیت دانست و ابراز داشت: امروز آنچه ما در درخت تنومند هلال‎احمر به ثمره می‎نشانیم از برکت خون شهداست.
در مراسم امدادگران عاشورایی از خانواده‎های شهید کیاتپه، گلزاری، معصومی، عرب مفرد، احمدی، اسماعیلی و شهید مصطفی عربی نوده هفت شهید امدادگر گلستان با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
و همچنین در پایان این مراسم، جمعیت رهروان حضرت علی اکبر (ع) هلال احمر لوح سپاسی را به دبیرکل جمعیت هلال ‎احمر اهدا کردند.
مدیحه‎سرایی، اجرای تواشیح با موضوع اباعبدالله حسین(ع) و پخش کلیپ فعالیت‎های جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه‎های این مراسم بوده است.
جمعیت هلال احمر گلستان هفت شهید و 11 جانباز دارد.
انتهای پیام/ن30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول