اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان لرستان :

دشمن می خواهد مشارکت در انتخابات حداقلی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با مشوش کردن فضا و وارونه جلوه دادن شرایط مردم را مأیوس کند، مشارکت را در پای صندوق‌های رای به حداقل برساند و به واسطه مشارکت کم، ادعای مشروعیت زدایی کند.

دشمن می خواهد مشارکت در انتخابات حداقلی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا زاکانی صبح امروز در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه باید مواظب کسانی که خود را به عنوان اصولگرا جا می‌زنند بود، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با مشوش کردن فضا و وارونه جلوه دادن شرایط مردم را مأیوس کند، مشارکت را در پای صندوق‌های رای به حداقل برساند و به واسطه مشارکت کم، ادعای مشروعیت زدایی کند.
وی گفت: شرایط امروز انقلاب شرایط خطیری است و هرگونه غفلت، آسیب‌ها و زیان‌های سنگینی را برای ما به دنبال دارد، از این رو توجه به لوازم حضور در میدان انتخابات مجلس امکانی را برای ما مهیا خواهد کرد که راه آینده انقلاب اسلامی را پرتوان‌تر از گذشته دنبال کنیم.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: کسانی که رقیب ما هستند بی‌شک فتنه‌گر، عناصر منحرف و کسانی هستند، که به دنبال فساد هستند و اگر اصولگرایان غفلت کنند، این سه ضلع صحنه‌گردان انقلاب می‌شوند.
وی بر ضرورت باز تعریف و بازگویی مجدد اصولگرایی تاکید کرد وافزود: باید مواظب کسانی که خود را به عنوان اصولگرا جا می‌زنند بود.
زاکانی اظهار داشت: این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است و دشمن به کمین نشسته است، تا زمینه آشفتگی، ایجاد فضای امنیتی و خرابکاری را در کشور فراهم کند.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت:  دشمنی که در 10 سال اول انقلاب با جنگ سخت به سراغ آمده بود و ناکام در عرصه تقابل با ما شکست را پذیرا شده بود در دوران اصلاحات با ورود عناصر وامدار و مرعوب و استحاله شده با چراغ سبزی که از درون خانواده انقلاب دید، امید بست که انقلابی تسلیم شده را در مقابل خود دارد، اما زهی خیال باطل، چرا که شرایط به سمت و سویی رفت که امروز توفیق این را داریم که تحت رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتمان اصولگرایی در این کشور حاکم شد.
زاکانی یادآور شد: این در حالی است که بسیاری با نام این گفتمان آمدند، اما به لوازم این گفتمان پایبند نماندند و امروز با انحرافاتشان مشکلات عدیده‌ای را برای جبهه اصولگرایی فراهم کرده‌اند.
وی افزود: وظیفه اصولگرایان است که بر این گفتمان استوار بمانند و با باز تعریف و تبیین آن حقایق را در مقابل دیدگان مردم قرار دهند و این یک امر کلی برای ضرورت حفظ گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان اصولگرایی است که ماحصل آن هم اهداف دهه پیشرفت و عدالت را محقق خواهد کرد و هم شرایط بسیار جدی را که در منطقه با عنوان بیداری اسلامی است را حمایت می‌کند و هم زمینه‌ای می‌شود که نظام سلطه از درون کشورهای خود با تزلزلی که به واسطه بی‌عدالتی و جفایی که در حق عموم مردم خود کرده مورد شک و تردید قرار بگیرد.
زاکانی تصریح کرد: ما هنوز در میانه راه هستیم، چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند که انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پنج گام بزرگی است که برای رسیدن به غایت اهداف انقلاب اسلامی مد نظر می‌باشد و امروز ما در گام چهارم و تشکیل جامعه الگوی اسلامی هستیم.
لازم به ذکر است، با برگزاری این همایش که با حضور احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرای استان لرستان برگزار شد، جبهه متحد اصولگرایان استان لرستان فعالیت خود را با تعیین پنج نفر عضو اصلی شروع کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول