اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری دوره تعمیرکار ال سی دی در اسلام‌آباد غرب

خبرگزاری فارس: نخستین دوره تعمیرکار تلویزیون‌های پیشرفته در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسلام‌آباد غرب برگزار شد.

برگزاری دوره تعمیرکار ال سی دی در اسلام‌آباد غرب
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز در راستای گسترش آموزش‌های مهارتی به منظور تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص، نخستین دوره تعمیرکار تلویزیون‌های پیشرفته (LCD و پلاسما) در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد.
براساس این گزارش، با توجه به نیازهای جوانان جویای کار این دوره آموزشی به مدت 102 ساعت برای برادران اسلام‌آبادی راه‌اندازی شد که مورد استقبال جوانان علاقمند قرار گرفت.
مباحثی نظیر شناخت کریستال مایع و نحوه ساخت تصاویر در صفحات نمایشگرLCD‌، تشریح و بررسی بلوک دیاگرام کلی تلویزیون‌ها و نحوه کارکرد آن‌ها و شناخت اجزای تشکیل دهنده صفحات نمایشگر LCD در این دوره آموزش داده شد.
همچنین در این دوره کارآموزان شناخت مدارات منبع تغذیه، توانایی تشریح و بررسی مدارات پردازشگر تصویر و تشریح و بررسی مدارات پردازشگر صوت و امکانات جانبی آن در LCD را فرا گرفتند.
این گزارش می‌افزاید: توانایی شناخت سخت‌افزار یک تلویزیون، شناخت فیزیک پلاسما و نحوه ساخت تصاویر در صفحات نمایشگر پلاسما و تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در تلویزیون‌ها در این کارگاه آموزشی به علاقمندان ارائه شد.
گفتنی است مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان با توجه به نیاز بازار کار و ارائه مهارت‌های نوین، با تقویت توانمندی و مهارت‌آموزی جوانان زمینه را برای خود‌اشتغالی و ایجاد مشاغل مولد و مفید فراهم می‌آورد. 
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول