اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رفسنجان صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح استاد شاگردی نوین با همکاری فنی‌وحرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان رفسنجان گفت: طرح استاد شاگردی نوین با همکاری فنی‌و‌حرفه‌ای در مشاغلی که رو به نابودی است، در رفسنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح استاد شاگردی نوین با همکاری فنی‌وحرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان، علی جباری در بازدید مجامع امور صنفی از مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای امام علی (ع) رفسنجان اظهار داشت: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای وسیله کوتاه کردن مسیر یادگیری و تجربه‌اندوزی است. 
وی از طرح استاد شاگردی نوین با همکاری فنی‌و‌حرفه‌ای در مشاغلی که رو به نابودی است، خبر داد و افزود: می‌توان با حضور سه ماه در دوره‌های فنی‌وحرفه‌ای، مهارت و تجربه سه سال را به دست آورد.
عباس جعفری رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای رفسنجان نیز خواستار همکاری مجامع و اتحادیه‌های صنفی برای مشارکت آموزش به واحدها و اعضای صنوف مختلف شد.
وی آموزش اعضای اتحادیه‌های صنفی را نوعی سرمایه‌گذاری در اتحادیه‌ها دانست.
جعفری گفت: دولت در زمینه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و آموزش‌ها به طور رایگان در مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای زیر نظر اساتید مجرب با توان علمی و عملی بسیار بالا ارائه می‌شود.
رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای رفسنجان افزود: در عصر انفجار اطلاعات و تغییر مستمر تکنولوژی برای ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد رضایتمندی مشتری، راهی جز آموزش وجود ندارد.
جعفری بیان داشت: اگر در گذشته سابقه و سال‌های تجربه افراد شاخص کار آنها بود، امروزه کسب مهارت‌ها، دانش و آشنایی با تکنولوژی روز و ارائه آن اولویت اول شاخص کار آنها است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول