اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

باند سارقان منزل در نیشابور گرفتار شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری باند سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان منزل در نیشابور گرفتار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از واحد اطلاع رسانی پلیس نیشابور، سرهنگ محمدحسن امیری اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی مبتنی بر اینکه یک‌ دستگاه خودرو وانت پیکان به ‌همراه تمامی وسایل و لوازم داخل یک ویلا در یکی از روستاهای بخش مرکزی از توابع حوزه کلانتری 12 جمهوری به ‌سرقت رفته بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به‌محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با اجرای گشت‌های مداوم و هوشیاری ماموران، خودرو مسروقه در سطح حوزه کلانتری 13 قدس مورد شناسایی قرار گرفت و با بررسی به‌عمل آمده از خودرو یک ‌دستگاه تلفن همراه که از سارقان به‌ جا مانده بود، کشف شد.
امیری توضیح داد: با توجه به اینکه فردی ناشناس با موبایل مکشوفه مکررا تماس گرفته و اظهار داشته موادمخدری که به وی تحویل داده‌اند تقلبی است، بنابراین ماموران با وی در یکی از خیابان‌های نیشابور قرار ملاقات گذاشته با دیدن ماموران با یک ‌دستگاه خودرو پراید اقدام به فرار می‌کند.
فرمانده انتظامی نیشابور خاطر نشان کرد: در نتیجه تعقیب و گریز، نامبرده به ‌همراه مقداری موادمخدر دستگیر و با تحقیقات فنی و پلیسی به ‌عمل آمده از وی مشخص شد که سارقان اصلی در یکی از خیابان‌های نیشابور حضور دارند.
امیری ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران برای بررسی منزل سارقان اعزام شدند که در نتیجه بازرسی منزل تعداد چهار نفر دیگر از سارقان دستگیر و اموال و کالاهای مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.
وی اضافه کرد: تعداد پنج نفر سارق، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول