اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خبر داد

رشد منفی اعتبارات شورای هماهنگی مواد مخدر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در سال جاری میزان اعتبار اختصاص یافته به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان رشد منفی یافته است.

رشد منفی اعتبارات شورای هماهنگی مواد مخدر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار داشت: مواد مخدر از موضوعات حساس و مهم کشور است که با وجود همه فعالیت‌های انجام شده در حال حاضر به عنوان اولویت کشور محسوب می‌شود. 
وی ادامه داد: دشمنان اسلام با طراحی فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف طی 32 سال گذشته در عرصه‌های مختلف وارد شده و اگر چه در خیلی از این توطئه‌ها موفق نبوده‌اند، اما در زمینه مواد مخدر موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: ورود مسئولان از برنامه چهارم کشور در این زمینه از گام‌های موثر نظام محسوب می‌شود که استان‌های مختلف فراخور شرایط خود اقداماتی را در این زمینه انجام داده‌اند. 
وی با بیان اینکه 30 هزار نفر در کشور گرفتار مواد مخدر هستند، افزود: 20 هزار نفر زیر پوشش بوده و در یک برنامه زمانی مناسب بقیه افراد نیز زیر پوشش قرار می‌گیرند. 
احمدی با اشاره به فعالیت پنج سمن مردم نهاد در راستای پیشگیری از افزایش مصرف مواد مخدر در جامعه افزود: این تعداد در سال جاری به هفت سمن افزایش یافته است. 
وی نداشتن پشتوانه مالی را از مشکلات سمن‌ها عنوان کرد و افزود: اعتباراتی که برای امر مواد مخدر در استان پیش‌بینی شده بسیار ناچیز است. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان از اختصاص 38 میلیون تومان به شورای هماهنگی مواد مخدر استان در سال 89 خبر داد و افزود: این میزان در سال جاری کاهش یافته و دارای رشد منفی است. 
وی برگزاری 33 کارگاه آموزشی را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی مواد مخدر استان برشمرد و افزود: بازدید‌های لازم نیز از کمپ‌ها و گروه‌های فعال در این زمینه انجام شده است. 
احمدی کمبود اعتبارات و عدم حضور افراد متخصص در این حوزه را از مشکلات اعلام کرد و گفت: حمایت‌های مالی و حضور افراد متخصص در شورای مبارزه با مواد مخدر استان موجب برنامه‌ریزی‌های مطلوب‌تر می‌شود. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است از برنامه‌های منسجم و تاثیر گذار برای فعال کردن شورای هماهنگی مواد مخدر استان بهره گیریم. 
وی با تقدیر از خدمات اباصلت سیاح به عنوان دبیر سابق شورای هماهنگی مواد مخدر استان، آراض ضیایی فرماندار سابق زنجان را به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی کرد. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول