اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران ناجا؛

باند قاچاق مواد مخدر در جیرفت منهدم شد

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی استان کرمان یک باند قاچاق مواد مخدر در جیرفت منهدم و 7 عضو این گروه دستگیر شدند.

باند قاچاق مواد مخدر در جیرفت منهدم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان در عملیاتی منسجم یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان جیرفت شناسایی و اعضای آن را دستگیر کردند.
این افراد با تشکیل یک باند مواد مخدر، محموله‌های سنگین این مواد افیونی را از سمت شرق کشور وارد استان کرمان و سپس به دیگر استان‌ها منتقل می‌کردند.  
بنابراین گزارش، پلیس شهرستان بافت نیز چندی پیش طی عملیاتی، 370 کیلوگرم از محموله قاچاق این باند را در مسیر خروجی شهرستان بافت به سمت هرمزگان کشف و یک نفر از اعضای آن را دستگیر کرد.
در پی این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی سایر اعضای این باند را در شهرستان جیرفت شناسایی و شامگاه دیروز طی انجام عملیاتی، 410 کیلوگرم دیگر از محموله وارد شده به استان کرمان را از این باند کشف کردند.
در این عملیات پلیسی، سر شبکه این باند به همراه هفت قاچاقچی دیگر دستگیر، دو دستگاه خودرو این باند توقیف و حدود 30 میلیون ریال وجه نقد ماحصل فروش مواد مخدر از منزل آنها به دست آمد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول