اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

سند نهضت مطالعه مفید باید عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت سند نهضت مفید خواستار عملیاتی شدن این سند در استان شد.

سند نهضت مطالعه مفید باید عملیاتی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری شنبه‌شب در دومین جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید جامعه را به سوی مطالعه مفید سوق دهیم.
وی با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی تصریح کرد: از استانی فرهنگی مانند خراسان جنوبی انتظار می‌رود که میزان مطالعه مفید آن خیلی بیشتر از اکنون باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای عملیاتی شدن این سند شد و گفت: ما در استان هم کتاب و هم کتابخانه داریم و باید در راستای دسترسی افراد به کتاب‌های مفید گام‌هایی برداشته شود.
افشاری افزود: در آغاز اجرایی شدن این سند باید اهمیت آن در میان مسئولان جا بیفتد تا بتوان در اجرایی کردن آن موفق باشیم.
دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خراسان جنوبی نیز در این جلسه به گوشه‌ای از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کتابداران اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له در این جلسه خواستار همکاری مسئولان برای آغاز یک حرکت بزرگ در بخش مطالعه شدند که تحقق این امر نیاز به همدلی همه مسئولان دارد.
محمد قریب گفت: بر اساس گزارش مرکز خراسان جنوبی جزو نخستین استان‌ها در تشکیل این کمیته بوده است.
وی از تشکیل جلسات این کمیته در شهرستان‌های سرایان و فردوس خبر داد و تصریح کرد: در بشرویه و سرایان نیز قرار است این هفته این جلسات تشکیل شود.
دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خراسان جنوبی به بیان گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت: یکی از مصوبات جلسه گذشته ایجاد کمیسیونی ذیل این کمیته بوده است.
قریب ادامه داد: این کمیسیون تشکیل شده و مصوباتی را نیز داشته است که یکی از این مصوبات تشکیل دو کمیسیون کودک، نوجوان و دانش‌آموز و کمیسیون طلاب، دانشجویان و سایر اقشار است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول