اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لیگ دسته یک بسکتبال/

ششمین برد تیم بسکتبال کردستان محقق شد

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال ششمین برد تیم هیئت بسکتبال کردستان محقق شد.

ششمین برد تیم بسکتبال کردستان محقق شد
دبیر هیئت بسکتبال کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج  با بیان اینکه تیم هیئت بسکتبال کردستان در هفته نهم این دوره از رقابت‌ها میزبان تیم سرداران شهید آذربایجان غربی بود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات شامگاه روز گذشته در سالن آزادی سنندج برگزار شد، که تیم هیئت بسکتبال سنندج توانست با نتیجه 79 بر 69 بر حریف خود غلبه کند.
خسرو شافعی افزود: تیم لیگ‌برتری بسکتبال کردستان در گروه 12 تیمی B این دوره از رقابت‌ها قرار گرفته است.
به گفته شافعی، تیم هیئت بسکتبال سنندج با گذراندن نهمین بازی خود به شش موفقیت دست یافته و در حال حاضر رده چهارم این گروه قرار دارد.
دبیر هیئت بسکتبال کردستان مشکلات مالی و عدم دریافت اسپانسر مالی را از مشکلات اساسی تیم بسکتبال سنندج عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با وجود این مشکلات ورزشکاران بومی این تیم در این دوره از مسابقات با غلبه بر حریفانشان به زیبایی درخشیدند.
وی در ادامه ضمن تشکر از استقبال پررنگ تماشاچیان، گفت: با توجه به عدم همکاری ادارات مربوطه در رابطه با تبلیغات برگزاری این دوره مسابقات، مردم به ویژه جوانان ورزشکار این شهرستان همکاری بسیار خوبی با تیم بسکتبال استان داشتند.      
شافعی در پایان افزود: تیم هیئت بسکتبال کردستان در هفته دهم این رقابت‌ها که 25 آذر ماه جاری در لنگرود برگزار می‌شود، با تیم داماش گیلان به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول