اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادری در گفت‌و‌گو با فارس:

نخستین دوره بسکتبال آزاد قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی در شهر قم خبر داد.

نخستین دوره بسکتبال آزاد قهرمانی قم برگزار می‌شود
محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: آنچه که به شناسایی نیروهای مستعد بسکتبال قم کمک می‌کند، قطعا برگزاری رقابت‌های استانی در مناسبت‌های مختلف است تا ظرفیت غنی بسکتبال قم را بیش از پیش بشناسیم.
وی ادامه داد: برای همین منظور هیئت بسکتبال استان قم در نظر دارد، یک دوره مسابقات بسکتبال دسته‌های آزاد قهرمانی قم را با شرکت تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره از رقابت‌ها برگزار کند، رقابت‌هایی که قطعا مورد استقبال دوستداران این رشته قرار می‌گیرد.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: هیئت بسکتبال استان قم این رقابت‌ها را با عنوان جام استاد محمد اربابی نام‌گذاری کرده و قرار است این پیکارها از روز اول دی ماه در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان مجموعه حیدریان قم برگزار شود.
وی عنوان کرد: ثبت‌نام شرکت در این دوره از رقابت‌های بسکتبال دسته‌های آزاد قهرمانی قم در حال حاضر در هیئت بسکتبال قم انجام می‌شود و تیم‌ها و باشگاه‌های فعال بسکتبال قم می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت در سالن شهید رضائیان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
نادری تصریح کرد: در استان قم استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارند که بخش اعظمی از آن در بسکتبال وجود دارند و قطعا برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان می‌تواند موجب شناسایی این نیروها شود.
وی در ادامه به برگزاری یک دوره کلینیک مربیگری این رشته ورزشی توسط هیئت بسکتبال قم اشاره و بیان کرد: این دوره مربیگری با حضور مربیان خوب بسکتبال قم و تدریس مدرس ایتالیایی در دهه سوم آذر ماه در قم برگزار می‌شود.
دبیر هیئت بسکتبال استان قم در خصوص وضعیت تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز ابراز کرد: این تیم با هدف نشان دادن توانمندی‌های بسکتبال قم در پیکارهای لیگ برتر حضور یافته و قطعا ما در دراز مدت از این مهم بهره برداری مطلوبی به نفع بسکتبال قم خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: کسب یک پیروزی ارزشمند در هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در جدال با تیم قدرتمند و سرشناس پتروشیمی بندر امام نشان داد که می‌توانیم به آینده این تیم امید زیادی داشته باشیم.
نادری تصریح کرد: این تیم در حال حاضر در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است اما جای نگرانی وجود ندارد و قطعا روند رو به رشدی را که در پیش گرفته است را با قوت ادامه می‌دهد.
جهش ترابری قم در حال حاضر با کسب 11 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جای دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول