اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

روح پیشرفت و تعالی در دانشگاه‌های ایران موج می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: روح پیشرفت و تعالی در دانشگاه‌های ایران موج می‌زند.

روح پیشرفت و تعالی در دانشگاه‌های ایران موج می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل عامری در جلسه شورای اداری این مرکز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید دکتر محمد مفتح و بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اتحاد میان این دو نهاد مهم و ارزشمند می‌تواند تقویت‌کننده و سامان‌دهنده‌ توانمندی‌ها در هر دو ارگان باشد.
وی تصریح کرد: در صحنه بودن دانشجویان و طلاب بیانگر شناخت، بصیرت و آگاهی آنان از ترفندها، روش‌های جدید و نرم‌افزاری دشمنان است و شهادت شهید مفتح و ترور شخصیت‌های مهم انقلابی نه تنها نتوانست خللی در روند انقلاب به وجود آورد، بلکه سبب استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی شد.
رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان تصریح کرد: وضعیت دانشگاه‌ها و حوزه‌ها نسبت به سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تفاوت یافته است و تا به امروز شاهد پیشرفت‌های بزرگی در زمینه‌های گوناگون این مراکز بوده‌ایم.
حجت‌الاسلام عامری با بیان اینکه دانشگاه و مدارس علوم دینی امروز بسیار مردمی‌تر، زنده‌تر و دینی‌تر از دوران پیش از انقلاب است و روح تحقیق، پیشرفت، علم و حضور در صحنه‌های مختلف بیش از گذشته در آن زنده و جاری است، اضافه کرد: پیشرفت‌های عظیمی در حوزه‌ها اتفاق افتاد و وجود صدها مؤسسه تحقیقاتی، حوزوی اهل قلم، روشنفکر آشنا با علوم نوین و اهل تفکر اجتماعی نمونه‌ای از این دستاوردهاست.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: همگرایی ارزنده میان حوزه و دانشگاه و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط و تلاش برای ارائه راهکارهای کارشناسی شده از پیش شرط‌های مهم پیوند علم و ایمان و تعهد و تخصص است و این مهم می‌تواند حافظ و نگهدار میهن اسلامی‌مان در تمامی گردونه‌های دشوار و مشکلات تحمیل شده به نظام اسلامی باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول