اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ۹ دی صورت می‌گیرد

تولید نرم‌افزار رویای مخملی و فتنه سبز در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به تولید و توزیع نرم‌افزارهایی در مورد رویای مخملی و فتنه سبز همزمان با 9 دی در این استان، گفت: با حضور فرمانده سپاه ولی‌امر مراسم ویژه 9 دی در زنجان برگزار می‌شود.

تولید نرم‌افزار رویای مخملی و فتنه سبز در زنجان
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با حضور سردار ابراهیم جباری مراسم ویژه 9 دی در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فرمانده سپاه ولی‌امر در این مراسم سخنرانی می‌کند، افزود: این برنامه ساعت 8:30 هشتم دی ماه سال جاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره در پیش بودن نهم دی ماه اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته سخنران این مراسم سردار جباری از نیروهای ارزشی انقلاب و فرمانده سابق سپاه استان زنجان است.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات بر انجام تبلیغات لازم از یک هفته قبل از برگزاری مراسم روز نهم دی ماه تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت روز نهم دی ماه در افزایش بصیرت‌افزایی جامعه بهره برد.
حسینی از برگزاری 150 جلسه بصیرت‌افزایی در مدارس استان زنجان به مناسبت روز نهم دی ماه خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌هایی هم در دانشگاه‌های موجود در استان زنجان برگزار می‌شود.
وی بر وجود ناگفته‌های روز نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: مراسم پیش‌بینی شده در حسنیه اعظم با حضور مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از همکاری شهرداری زنجان برای ایجاد فضای مناسب با روز نهم دی در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: صدا و سیما نیز قول همکاری در برگزاری مراسم‌هایی را برای این روز داده است.
وی گفت: 9 دی روز بصیرت و روز تجدید میثاق با ولایت فقیه در جامعه محسوب می‌شود، که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز همچون سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری مراسم باشکوه 9 دی در استان صورت داده است.
حسینی افزود: در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف در گرامیداشت 9 دی دستگاه‌های مختلف در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و در اجرای مطلوب این برنامه همت ‌گمارند.
وی خاطرنشان کرد: چاپ پوستر و بروشور، برپایی نمایشگاه عکس و شب خاطره، فعال‌سازی همه جراید، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در راستای تبیین این حماسه از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: دعوت از هیئت‌های مذهبی، تهیه بروشور، توزیع سی‌دی‌های مختلف، دعوت از همه پرسنل اداری برای شرکت در این مراسم، دعوت از بسیجیان برای حضور در این روز و ارسال پیامک به مردم از دیگر برنامه‌های 9 دی در استان زنجان محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ولایت، برگزاری نشست‌های سیاسی در خصوص روشنگری فتنه‌گران، چاپ ویژه‌نامه حماسه 9 دی و نواختن زنگ بصیرت از دیگر برنامه‌های استان در این روز است.
حسینی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه در راستای تجدید پیمان و بیعت با ولی‌فقیه، برپایی مسابقه دلنوشته‌هایی برای ولایت فقیه و برگزاری زنگ انشا با موضوع بصیرت و ولایت فقیه در مدارس از دیگر برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
وی با اشاره به تولید و توزیع نرم‌افزارهایی در مورد رویای مخملی و فتنه سبز همزمان با 9 دی در استان زنجان، یادآور شد: چاپ و ارسال پوستر به مدارس و دانشگاه‌های استان، تولید برنامه‌های تلویزیونی و پخش کلیپ 9 دی از دیگر برنامه‌های این روز است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برپایی میزگردهای مختلف با حضور اساتید و نخبگان جامعه، برگزاری گفت‌و‌گوی خبری و تفسیر، تولید نرم‌افزارهای مختلف و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این روز در زنجان برشمرد.
وی بر ضرورت تبیین زوایای حماسه 9 دی در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل جوان و فرهیخته جامعه باید با این حماسه تاریخی بیشتر آشنا شوند.
حسینی بر لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری این کرسی‌ها در راستای تبیین اهداف این حماسه تاریخی نقش بسزایی ایفا می‌کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول