اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

مدارس شاهد لرستان هوشمندسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از هوشمندسازی مدارس شاهد استان خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات اساسی صورت گرفته است.

مدارس شاهد لرستان هوشمندسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علی ماکنعلی در جلسه مدیران مدارس شاهد لرستان گفت: یکی از اولویت‌های کاری امسال مدارس شاهد، هوشمندسازی این مدارس است که تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.
ماکنعلی همچنین با تاکید بر عطرآگین بودن مدارس شاهد با نام و یاد شهدا اظهار داشت: رسیدگی ویژه آموزشی به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در تمام دوره‌های تحصیلی مدنظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین اظهار داشت: این طرح یک تحول ریشه‌ای عمیق و بنیادین در آموزش و پرورش است که تمام زوایا و مولفه‌ای مرتبط نظیر دانش‌آموز، معلم و محتوای کتاب‌ها در آن دیده شده است.
ماکنعلی افزود: در این طرح 130 راهکار در نظر گرفته شده که بیش از 70 برنامه اجرایی به عنوان فنداسیون این طرح توسط مقام عالی وزارت به استان‌ها در جهت اجرا ابلاغ شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول