اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی مدارس هوشمند در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی مدارس هوشمند در استان اردبیل با هدف آموزش معلمان و مدیران مدارس برای استفاده از فناوری نوین در مدارس خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی مدارس هوشمند در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی ایجاد نمایشگاه تخصصی مدارس هوشمند در استان اردبیل اظهار داشت: فرهنگ‌سازی لازم برای هوشمند کردن مدارس آغاز شده و حتی مدیر دور افتاده‌ترین مدرسه نیز خواستار هوشمند شدن مدرسه‌ خود است.
وی از ایجاد نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس از دوم تا چهارم آبان ماه خبر داد و افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه هزار و 200 نفر از مدیران و معاونین اجرایی و کارشناسان فناوری نواحی و مناطق و دبیران مدارس خاص شامل شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی، شاهد آموزش ضمن خدمت استفاده از فناوری در مدارس در قالب کلاس‌های تئوری، کارگاه‌های آموزش عملی خواهند بود تا با استفاده از این تکنولوژی گام موثری را در ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی استان بر داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بر مشارکت اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس در راه‌اندازی مدرسه هوشمند تاکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از اعتبارات ملی و استانی و مشارکت اولیا و مدیران 300 مدرسه هوشمند را تا پایان سال تحصیلی 91-90 در استان راه‌اندازی می‌کنیم تا معلمان در کلاس‌های هوشمند با اتصال به شبکه اینترانت ملی با آخرین یافته‌های علمی و شیوه های نوین به دانش‌آموزان تدریس کنند.
در ابتدای این جلسه غفار نجاتخواه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی و خوشنام عبدی رئیس اداره فناوری و اطلاعات آمار اداره کل، گزارشی از انجام مقدمات برای آموزش مدیران و معلمان و ایجاد نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس ارائه کردند و پس از تبادل نظر، تقسیم کار برای انجام امور نمایشگاه انجام شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول