اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نوسازی مدارس؛

بزرگ‌ترین پروژه مدارس هوشمند در کهگیلویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بزرگ‌ترین پروژه مدارس هوشمند این استان در زمینی به مساحت 3 هزار و 300 متر در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

بزرگ‌ترین پروژه مدارس هوشمند در کهگیلویه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، خیبر بیدارپور در مراسم افتتاح دبیرستان 9 کلاسه فارابی شهر لنده اظهار داشت: از 28 پروژه افتتاح شده در این استان در بخش نوسازی بیشترین پروژه در شهرستان کهگیلویه با 10مورد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل50 کلاس درس بوده که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و طرح تخریب و بازسازی ساخته شده‌اند.
مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: برای تجهیز این پروژه ها 2 میلیارد تومان هزینه شده که همه به صورت هوشمند می‌باشد.
بیدارپور ادامه داد: پروژه 9 کلاسه فارابی در سال 88 در مساحتی بالغ بر یک‌هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر 750میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.
وی با اشاره به هوشمند بودن مدرسه 9 کلاسه فارابی این شهرستان گفت: برای تجهیز این مدرسه 40 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد  یادآور شد: در این مدرسه 20 دستگاه رایانه به کار گرفته شده که برای استفاده از آنها در کلاس‌ها ویدئو پروژکتورهایی نیز خریداری شده که اکنون در گمرک به سر می‌برند.
بیدارپور با اشاره به استعداد دانش‌آموزان منطقه لنده افزود: راه‌اندازی مدارس هوشمند گامی در جهت رسیدن دانش‌آموزان به علم روز بوده که دولت به انجام آن اهتمام کامل دارد.
وی در تصریح کرد: بزرگ‌ترین پروژه در استان متعلق به شهرستان کهگیلویه بوده که در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 300 متر مربع به صورت هوشمند افتتاح شده است.
بیدارپور به سالن ورزشی آموزش و پرورش این شهر اشاره کرد و گفت: این سالن ورزشی ظرف 45 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه افزود: چند پروژه ورزشی برای مدارس در دستور کار داریم که در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول