اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش استان مرکزی

نشست‌های سیاسی در مدارس استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز سلسله نشست‌های سیاسی دانش‌آموزی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی در مدارس استان مرکزی خبر داد.

نشست‌های سیاسی در  مدارس استان مرکزی آغاز شد
سیف‌الله کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نشست‌ها از امروز آغاز و تا 9 دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بحث پیرامون لایه‌های پیدایش و ظهور حماسه ملی نهم دی ماه، تحلیل و تبیین وجوه حماسه ملی نهم دی ماه، شناخت ابعاد معرفتی و هویت‌یابی ملی و اسلامی برای مقابله با فتنه گران در روز نهم دی ماه، تشریح نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی در بصیرت‌آفرینی به مردم و مقابله با جریانات فتنه، بررسی نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی در ناامید کردن دشمنان و شکست آنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی از مهم‌ترین موضوعات این نشست‌ها است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: حماسه 9 دی ماه حماسه‌ای بزرگ و فراموش‌نشدنی در تاریخ کشور است که باید ابعاد مختلف این روز بزرگ برای جوانان تبیین شود.
کریم‌زاده با تاکید بر اینکه حضور خودجوش مردم در نهم دی ماه سیلی محکم و کوبنده‌ای بر دهان استکبار متزلزل و روبه اضمحلال جهانی خواهد زد، گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی باز هم به تحریم و تخریب انتخابات مجلس چشم  دوخته‌اند که حضور حماسی مردم در برنامه‌های این روز توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.
وی گفت: پیوند دادن 9دی ماه با عاشورا، بصیرت وآگاهی، حضور مردم در صحنه و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بخش مهم و ماندگار این حماسه است که باید به خوبی به جوانان بازگو شود.
انتهای پیام/30/ص1000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول