اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود:

63 درصد پروژه‌های ایجرود در دست اجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: 63 درصد پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان یا به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجراست.

63 درصد پروژه‌های ایجرود در دست اجراست
باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 20 پروژه مختلف عمران شهری در شهرهای حلب و زرین‌آباد در حال اجراست که برخی از این پروژه‌ها تحقق یافته و برخی نیز در دست اجراست.
وی با اشاره به تحقق 57 درصدی مصوبات عمران شهری شهرستان ایجرود، افزود: این پروژه‌ها در زرین‌آباد با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست.
فرماندار ایجرود با بیان اینکه شهر حلب در بین شهرهای استان از نظر پیشرفت فیزیکی فعالیت‌های عمران شهری در رتبه چهارم قرار دارد، خاطرنشان کرد: این مصوبات در راستای تغییر عمران شهری در حال انجام است.
وی با اشاره به پروژه‌های ناتمام شهرستان ایجرود بیان داشت: استخر سر پوشیده شهرستان ایجرود از پروژه‌های ناتمام است که برنامه‌ریزی برای اتمام آن وجود دارد.
اکبرپور با بیان اینکه در بخش عمران روستایی فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفته است، افزود: 63 درصد پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان یا به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجراست.
وی خاطرنشان کرد: مصوبات عمران روستایی فرصت مناسبی را در راستای توسعه همه جانبه روستاها فراهم کرده و توسعه روستایی را به دنبال دارد.
فرماندار ایجرود با اشاره به تامین آب کشاورزی 11 روستای شهرستان ایجرود از طریق سد گلابر خاطرنشان کرد: زمین‌های کشاورزی این 11 روستا از دیم به آبی تبدیل می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های مطلوبی در خصوص سد سفید کمر انجام شده است، یادآور شد: 250 هکتار از پایاب سد سفید کمر شبکه‌گذاری شده و برای آبیاری تحت فشار آماده شده است.
اکبرپور تصریح کرد: 50 کیلومتر راه روستایی در شهرستان هنوز آسفالت نشده و برنامه‌ریزی برای این امر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه برای انجام پروژه‌های عمران شهری برای دو شهر حلب و زرین‌آباد 4.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: تا کنون 30 درصد از این اعتبار به شهرستان تخصیص یافته است.
فرماندار ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح آنچه هست و آنچه باید باشد در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: این طرح با حضور در روستاهای شهرستان و دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات روستاییان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت روستاها پس از بررسی مشکلات و نیازها اعلام می‌شود، متذکر شد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای افق توسعه روستاهای شهرستان انجام شده است.
اکبرپور یادآور شد: مشکلات روستاهای شهرستان بر اساس اولویت‌های در نظر گرفته شده بررسی و با توجه به توانمندی شوراهای روستایی خدمات مورد نیاز به روستاییان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه حل مشکلات روستاییان نیازمند اختصاص اعتبارات لازم است، بیان داشت: در این زمینه تلاش می‌شود تا در تخصیص اعتبارات به شهرستان برنامه‌ریزی اصولی صورت گیرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول