اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار:

دعوت به تیم ملی حق فوتبالیست‌های فریدونکناری است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار گفت: دعوت به تیم ملی حق فوتبالیست‌های فریدونکناری است.

دعوت به تیم ملی حق فوتبالیست‌های فریدونکناری است
سید کریم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: با کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال در منطقه چهارم کشور زیر نظر سراستعدادیاب این منطقه، استاد محمود سورتیچی در رده‌های مختلف سنی همکاری می‌کنیم.
وی در تشریح سطح فنی بازیکنان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم اگر علی دوستی‌مهر و همکارانش بازی‌های ما را از نزدیک ببینند از تیم ما چند بازیکن واجد شرایط را به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار تصریح کرد: این تیم در فصل ورزشی 89 - 88 با غلبه بر همه حریفان و با اقتدار به مقام قهرمانی مازندران دست یافت و در سال گذشته با میزبانی در دو مرحله مسابقات کشوری با 10 بازی، هشت برد و دو تساوی و بدون باخت به لیگ برتر کشور صعود کرد.
وی بیان داشت: وضعیت کلی تیم خوب است و در گروه سوم این مسابقات از چهار بازی 9 امتیاز بدست آوردیم، ما برای هر بازی با هدف خاصی وارد زمین می‌شویم و با توجه به آنالیز سایر تیم‌های همگروه، در طول هفته بر اساس نقاط ضعف و قوت حریفان سه جلسه تمرین برگزار می‌کنیم تا روند روبه رشدمان را حفظ کنیم.
محمدی گفت: وضعیت مالی تیم اصلاً مناسب نیست و هزینه جاری چیزی معادل 150 میلیون ریال است که به‌ علت نداشتن اسپانسر تاکنون همه هزینه‌ها به عهده خودم بوده است.
وی افزود: در ماه جاری نیز به عنوان سرمربی تیم نونهالان زیر 10سال مازندران در فستیوال منطقه چهارم کشور حضور داشتم.
سرمربی تیم دانش فریدونکنار اذعان داشت: بازی‌ها را تاکنون با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این یعنی ما نتایج بدی نگرفتیم ولی از نظر نوع فوتبال، استعداد تیم ما خیلی بالاتر از اینها است که نقطه قوت تیم ما داشتن تیمی یکدست هم از بعد فنی و هم اخلاقی برشمرده می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول