اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی قم خبر داد

نجات دو کوهنورد سانحه دیده در ارتفاعات برف انبار

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی قم گفت: دو کوهنورد در هنگام بازگشت از ارتفاعات کوه آب انبار به علت بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی سقوط کردند که توسط نیروهای آتشنشانی نجات یافتند.

نجات دو کوهنورد سانحه دیده در ارتفاعات برف انبار
حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از سقوط دو کوهنورد از ارتفاعات کوه برف انبار خبر داد و گفت: دوم دی ماه در ساعت 19 و 37 دقیقه، طی تماس تلفنی سقوط دو نفر از کوه برف انبار واقع در روستای فردو به مرکز فرماندهی آتشنشانی شهر قم اعلام شد.
وی افزود: به دنبال این حادثه هفت نفر از نجاتگران و کوهنوردان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر قم با تجهیزات مربوطه به منظور نجات پنج کوهنورد این حادثه به محل مذکور اعزام شدند.
کریمی اظهار داشت: بر اساس گزارش فرمانده عملیات نجات، در این حادثه پنج نفر از همشهریان به منظور کوهنوردی به بالای کوه برف انبار صعود کرده که در هنگام بازگشت، به علت بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دو نفر از این گروه از کوه سقوط کرده و از ناحیه دست و پا دچار شکستگی و آسیب شدند.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی قم تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و تاریکی شب، مصدومین توسط نیروهای آتشنشانی و نیروهای هلال احمر با برانکارد منتقل شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول