اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

منافع تولیدات صنایع اصفهان در جیب سایر استان‌هاست

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تولیدات صنایع اصفهان به تمام کشور ارسال می‌شود، اما سهم اصفهان تنها آلودگی هوای شهر است و معلوم نیست تا چه زمان باید تاوان این آلودگی را بپردازیم.

منافع تولیدات صنایع اصفهان در جیب سایر استان‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آلودگی و شرایط بحرانی هوا در اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه قرار بود، نیروگاه‌ها از سوخت گاز استفاده کنند، اما در حال حاضر بیش از 50درصد سوخت نیروگاه‌ها همچون نیروگاه شهید منتظری از مازوت است.
وی با بیان اینکه نیروگاه و پالایشگاه اصفهان برق رسانی و سوخت رسانی به مناطق زیادی از کشور را بر عهده دارند، افزود: تولیدات ذوب‌آهن و فولاد مبارکه اصفهان نیز به تمام کشور ارسال می‌شود، اما سهم اصفهان تنها آلودگی هوای شهر است و معلوم نیست تا چه زمان باید تاوان این آلودگی را بپردازیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه در ارتباط با تردد بیش از حد خودروهای سنگین در محله‌ها و معابر فرعی شهر بیان داشت: در محل‌هایی که پلیس راهور حضور ندارند، تردد خودروهای سنگین زیاد شده است در حالی که عبور خودروهای سنگین و پارک آن‌ها در محلات خلاف قوانین است.
وی با تاکید بر اینکه تردد خودروهای سنگین در محله‌ها به زیرساخت‌ها آسیب می‌رساند، اضافه کرد: خودروهای سنگین باید در محل‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده، پارک کنند و لازم است پلیس راهور در این زمینه برابر قانون با متخلفان برخورد کند.
قربانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: جایگاه و شأن مجلس به گونه‌ای است که افراد منتخب باید بتوانند از عهده مسئولیت آن برآیند و بدانند که نمایندگی مسئولیت بسیار سنگینی است.
وی تاکید کرد: نمایندگان نباید تنها به فکر احداث نمایشگاه و یا ورزشگاه در شهر خود باشند، بلکه باید برای همه کشور تصمیم گیری کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه نمایندگان منتخب مردم در اصفهان افرادی با صلاحیت باشند، ادامه داد: اصفهان به عنوان یک شهر برخوردار شناخته شده و با همین عنوان حقوق این استان گرفته می‌شود بنابراین باید نمایندگان با شفاف سازی این تصور اشتباه را در کشور اصلاح کنند و امیدوارم بتوانند حق اصفهان را بگیرند.
وی یادآور شد: در حال حاضر 60 درصد جمعیت اصفهان را مهاجران استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان تشکیل می‌دهند، این در حالی است که سالانه از سوی دولت بودجه‌ای برای رفع محرومیت‌زدایی به این استان‌ها اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول