اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال؛

کتاب دخترک پروانه‌ای رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب دخترک پروانه‌ای اثر ربابه حیدری‌تولش دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی خلخال رونمایی شد.

کتاب دخترک پروانه‌ای رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز طی مراسمی که در اداره ارشاد شهرستان خلخال برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال اظهار داشت: کتاب دخترک پروانه‌ای برای رده سنی نوجوانان و جوانان در 100 صفحه تالیف و به تیراژ هزار جلد چاپ شده است.
قوام فتحی بیان داشت: این کتاب توسط ربابه حیدری‌تولش دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی خلخال نوشته شده و در آن سیر تخیلی کودکی در توصیف آرزوهای خود و خوشبختی والدین دخترک به قلم کشیده شده است.
وی ادامه داد: نویسندگی در سنین نوجوانی و جوانی می‌تواند بسیاری از این شور و شوق‌های این دوران را به درستی هدایت کند و قلم به دست شدن دانش‌آموزان ما خود یکی از راه‌های گسترش فرهنگ ادبی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال از فراهم بودن زمینه‌های مناسب برای حمایت از نویسندگان، شاعران و محققان جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: ما فضای مناسب و عالی را برای این کار در خلخال فراهم کرده‌ایم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با جدیت از این آثار حمایت می‌کند.
این مسئول در ادامه از وجود شعرا و نویسندگان جوان فراوانی در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال بیان داشت: ما می‌توانیم با کمترین حمایت از این قشر آنان را به بزرگترین نویسندگان و شاعران در آینده تبدیل کرده و از تراوشات ذهنی آنان در پربار و غنی ساختن جامعه خود استفاده کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول