اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور خبر داد:

ساخت 24 هزار واحد مسکونی برای محرومان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: در حال حاضر 24 هزار واحد مسکونی برای محرومان در حال ساخت داریم.

ساخت 24 هزار واحد مسکونی برای محرومان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کیومرث سلگی در دیدار با استاندار قزوین بیان کرد: ما آمادگی ساخت حداقل یک‌هزار واحد مسکن برای محرومین را در استان قزوین داریم.
وی ادامه داد: قزوین از ظرفیت‌های مناسب و خوبی برخوردار است و آینده این انجمن را در استان خوب ارزیابی می‌کنیم و زمینه ساخت مسکن برای محرومین استان نیز در این منطقه وجود دارد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور اضافه کرد: با ساخت حداقل یک‌هزار واحد مسکونی رتبه قزوین از میانگین کشوری بالاتر خواهد رفت که آمادگی برای ساخت این تعداد واحدهای مسکونی را در قزوین داریم و برای هر واحد نیز 10 میلیون ریال کمک خواهیم کرد و در این راستا بایستی اوقاف نیز همراه و کمک ما باشد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر میانگین ساخت مسکن برای محرومین در هر استان 800 واحد است که در حال حاضر 24 هزار واحد مسکونی برای محرومین با استفاده از تسهیلات مسکن مهر در حال ساخت داریم.
در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: با راهکارهای مناسب می‌توان ترتیبی اتخاذ کرد تا افراد بیشتری از اقشار کم درآمد صاحب مسکن شوند؛ گره‌گشایی از محرومترین اقشار جامعه کار ماندگاری است و ما آمادگی هرگونه کمک را در این زمینه داریم.
احمد عجم با اشاره به قیمت بالا و نبود زمین در قزوین افزود: استان قزوین یک مجموعه شهری است و در حال حاضر به عنوان یک کلان شهر مطالعاتش آغاز شده است، در قزوین در حال حاضر شرایط تهیه زمین با خیلی از استان‌ها متفاوت است زیرا در این نقطه زمین هم گران و هم نایاب است.
وی تصریح کرد: شکل‌گیری هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان ضروری است و کار مردم نباید عقب بیافتد و هرچه سریع‌تر با شکل‌گیری هیئت مدیره این انجمن و با حمایت‌هایی که از طرف دولت خواهد شد، ساخت مسکن برای محرومان را در شهرستان‌های استان آغاز خواهیم کرد و در این راستا ما از هیچگونه کمکی دریغ نمی‌کنیم.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: مردم استان قزوین مردمی دیندار، ولایتمدار، معتقد و خیر هستند و در کار خیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، البته از ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صنعتی استان نیز در این مسیر می‌توانیم کمک‌های موثری را دریافت کنیم و به لحاظ اینکه استان قزوین از ظرفیت‌های بالا و مناسبی برخوردار است.
 وی ادامه داد: هیئت مدیره خیرین مسکن ساز در استان نیز با آغاز کار خود می‌تواند پتانسیل‌های استان را از قوه به فعل درآورد.
عجم گفت: با تقبل پیش پرداخت مسکن مهر توسط خیرین افراد بیشتری صاحب مسکن خواهند شد و می‌توان این مسئله را به عنوان راهکار مناسبی دانست که استان را زودتر در خصوص تهیه مسکن برای محرومین به جلو بیاندازد.
وی یادآور شد: برای ساخت حداقل هزاران واحد مسکن برای محرومین در شهرستان‌های استان با کمک خیرین استان و مرکز و انجمن خیرین مسکن ساز کشور در شهرستان‌های استان آمادگی داریم که با تشکیل هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان این امر شتاب بیشتری خواهد گرفت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول