اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد:

گلستان شاهد شکوفایی ششمین بهار فرهنگی در حوزه کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: کتاب و مطالعه از ابزارهای کمال بشری به شمار می‎رود و اکنون گلستان شاهد شکوفایی ششمین بهار فرهنگی در حوزه کتاب است.

گلستان شاهد شکوفایی ششمین بهار فرهنگی در حوزه کتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری شامگاه جمعه در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب گلستان اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت استقبال گلستانی‎ها از نمایشگاه کتاب چشمگیر بوده و این افزایش در تراز ارزیابی برای سال‌های آینده بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: طبق مراوداتی که با موسسه نمایشگاه تهران انجام گرفته 500 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب گلستان اعلام آمادگی کردند و همه این‎ها نشان از استقبال مردم بوده است و این نوید وجود دارد در سال آینده قطعا حضور ناشران برای نمایشگاه کتاب افزایش خواهد یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان فقدان فضای مناسب نمازخانه در نمایشگاه کتاب گلستان را از نقاط ضعف این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: فضای کوچکی برای نمازخانه وجود دارد که پاسخگوی سطح انتظارات مردم نیست، همچنین آسفالت نبودن ورودی نمایشگاه و صف‎های طولانی بن کتاب از دیگر مواردی است که باید در رفع آن تلاش بیشتری شود.
منتظری نقش رسانه‎ها را در انعکاس اخبار بسیار موثر دانست و ادامه داد: رسانه‎ها همان طور که از نامشان پیداست می‎توانند آینه زلال و شفاف برای آنچه که رخ می‎دهد باشند.
وی اذعان داشت: انتظارمان این است که رسانه‎ها در انعکاس اخبار بیشتر تلاش کنند تا هم حق استان ضایع نشود و هم تصویر روشنی از این رخداد بزرگ فرهنگی برای اقشار مختلف ارائه شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از تلاش همه خبرنگاران، اهالی صدا و سیما، سرپرستی خبرگزاری‎ها، روزنامه‎ها، نشریات و همه تلاشگران عرصه خبر واطلاع‎رسانی تقدیر کرد.  
انتهای پیام/ن30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول