اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

نقش برجسته‌ مطبوعات در ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطبوعات این استان نقش برجسته‌ای در ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی دارند.

نقش برجسته‌ مطبوعات در ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مهم‌ترین رویدادی که در طول چند ماه آینده در سطح کشور و این استان خواهیم داشت موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رویداد از جهات مختلفی برای ما مهم است و به جز خودمان کسانی که در خارج از این مرزها قرار دارند چشم به این انتخابات دوخته‌اند.
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بیرون از مرزها دو دسته منتظر انتخابات ما و نوع برگزاری و انتخاب‌ها هستند.
نیکزاد افزود: دسته نخست همه ملت‌های آزاده جهان و به خصوص خط مقاومت است تا یک بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را ببیند و در راستای حرکت خود پشتگرم باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دسته دوم اشاره کرد و گفت: این دسته استکبار و دشمنان و بدخواهان و در راس آنها آمریکای جهانخوار و دنباله‌روهای غربی و صهیونیسم جهانی است که برای رسیدن به اهداف خود خواستار برگزاری انتخاباتی ضعیف در ایران اسلامی هستند.
نیکزاد گفت: همه ما در این کشور اسلامی و این پناهگاه و پایگاه خیزش اسلامی وظیفه داریم دسته نخست را خوشحال و دسته دوم را ناامید و سرافکنده کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وظیفه اقشار مختلف در این زمینه اشاره کرد و افزود: همه به نوبه خود از پیر و جوان و زن و مرد و دانش‌آموز و دانشجو و کارگر وظیفه‌ دارند که با بصیرت‌دهی به همنوعان زمینه‌ساز شگفتی دیگری در عرصه انتخابات کشور شوند تا اینکه دشمن در ادامه توطئه‌های کنونی با شکست مواجه شود.
نیکزاد وظیفه مطبوعات در هنگامه کنونی را با توجه به توطئه‌های دشمنان سنگین دانست و گفت: دشمن با اخبار و تحلیل‌ها و مقالات پخته و اثرگذار به وضعت کنونی جامعه ایران اسلامی بهتر پی ‌می‌برد و حساب کار خود را می‌کند و از سوی دیگر با اخبار و تحلیل‌های نادرست امیدواری بیشتری برای تفرقه‌افکنی و توطئه پیدا خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مطبوعات خواست به مانند گذشته واقعیات را مطرح کرده و نقش بی‌بدیل خود را برای حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول