اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مردم جیرفت در همایش پیاده‌روی حضور پرشوری داشتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: مردم شهرستان جیرفت در همایش بزرگ پیاده‌روی حضور پرشوری داشتند.

مردم جیرفت در همایش پیاده‌روی حضور پرشوری داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: گناه حوزه تاثیرپذیری گسترده‌ای دارد که این تاثیر فقط به آخرت نیست بلکه در این دنیا هم اثرگذار است.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد عذاب دنیا، افزود: خداوند در قرآن به مراتب سرنوشت قوم‌های گناه کار را بیان کرده است.
عسکری با بیان تاثیرات گناه، تصریح کرد: گناه زندگی در عالم و برزخ را تهدید می‌کند، همان‌گونه که بعضی از گناهان جاودانه دامن‌گیر افراد می‌شوند.
وی بیان کرد: زندگی که در آن دروغ و کلاهبرداری باشد آن زندگی هرگز به سعادت نمی‌رسد.
امام جمعه جیرفت با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در شهر جیرفت، خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که برای برگزاری این همایش زحمت کشیده‌اند، به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به پخش همایش بزرگ پیاده‌روی جیرفت از شبکه سوم سیما گفت: بعد از پخش سریال شهر دقیانوس و گلایه‌های پیش آمده از سوی مردم، رسانه ملی قول جبران داده بود، که با پوشش مطلوب همایش پیاده‌روی و همچنین یادمان ولایت به قول خود عمل کردند و امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.
عسکری با بیان اینکه مردم جیرفت حضور خود را در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند، افزود: در تاسوعا و عاشورای حسینی و در تمام راهپیمایی‌های انجام شده در گرمای طاقت‌فرسای این شهر نشان دادند در تمام زمینه‌ها پای کار هستند، همان‌گونه که امروز در همایش پیاده‌روی شور و نشاط آن‌ها را شاهد بودیم.
وی با اشاره به ضرورت ورزش در جامعه گفت: یکی از راه‌های تحصیل و تامین سلامتی ورزش است زیرا ورزش برای حیاط بشر ضرورت دارد و اگر جامعه‌ای ورزش نکند به هدف نمی‌رسد.
عسکری اظهار داشت: ورزش و سلامتی پایه انجام تمام فعالیت‌ها است و باید به آن توجه بیشتری شود.
امام جمعه جیرفت با اشاره به سالروز تولد حضرت عیسی (ع) تصریح کرد: این ولادت را به همه ادیان الهی به ویژه مسیحیان تبریک می‌گویم و ما به همه پیامبران اعتقاد داریم و آن‌ها را محترم می‌دانیم.
عسکری گفت: قرآن منبع اصلی شناخت حضرت عیسی(ع) است و می‌توان گفت قرآن مهم‌ترین کتاب برای یهودی و مسیحیت است.
وی با اشاره به برگزاری نماز باران تصریح کرد: روز دوشنبه پنجم دی‌ماه همزمان با سراسر استان نماز طلب باران در مصلای جیرفت برگزار می‌شود.
امام جمعه جیرفت با بیان معیارهای کاندیدهای اصلح اظهار داشت: علم، ایمان و تقوا از معیارهای کاندیدای اصلح است و همچنین جهاد چهارمین معیار برای انتخاب اصلح به شمار می‌آید.
وی تصریح کرد: کسانی که در راه خدا کار می‌کنند، زحمت می‌کشند و تمام توان خود را برای خدمت به مردم آزاد می‌کنند از جمله اصلح‌ترین‌ها هستند و برای شناخت آن‌ها باید در زندگی آن‌ها تحقیق کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول