اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان خبر داد:

سد سازی در برابر طرح پیاده‌روی ایستگاه‌های صبحگاهی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: در طرح پیاده‌روی ایستگاه‌های صبحگاهی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان قرار بود جمعیت بزرگی از مردم اصفهان به حرکت درآیند که این طرح با سکوت مواجه شده است.

سد سازی در برابر طرح پیاده‌روی ایستگاه‌های صبحگاهی
زهرا امین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان اصفهان در طرح توسعه ورزش‌های همگانی به ویژه همایش‌های پیاده‌روی که به صورت هفتگی، ماهانه و کشوری برگزار می‌شود و توسعه ایستگاه‌های صبحگاهی در سطح استان تمام نیاز سنجی‌های لازم را در ارتباط با تجهیز کردن ایستگاه‌ها و توزیع عادلانه این امکانات در شهر انجام داده است.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سند راهبردی ورزش در شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طرح محله‌ای کردن ورزش است، تصریح کرد: در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش برای استفاده از مدارس این سازمان در محله‌های مختلف اصفهان به عنوان ایستگاه‌های صبحگاهی انجام شد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح‌های هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان اصفهان باید از طرف شهرداری مورد حمایت قرار بگیرد، اظهار داشت: به دلیل مشکلات موجود بین شهرداری و هوانیروز ارتش این طرح‌ها اجرا نشد.
وی تاکید کرد: بین ارتش و شهرداری بر سر مسائلی اختلاف نظر وجود دارد و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان نیز خود یک نظامی است اما یادمان باشد، شهردار نباید سلامتی مردم این شهر را بازیچه نظرات شهرداری کند.
امین گفت: از زمانی که نوربخش باقری به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی انتخاب شده است تحولات زیادی در این هیئت صورت گرفته است.
وی بیان داشت: شهردار اصفهان همواره حامی ورزش همگانی بوده است اما یادمان باشد هر چقدر مشکلات بین شهرداری و ارتش افزوده شود، زمان را برای توسعه سلامتی مردم اصفهان بیشتر از دست می‌دهیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول