اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دشمن برای ایجاد فتنه میان مردم برنامه‌ریزی کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: دشمن از هم‌اکنون برای انتخابات مجلس به منظور ایجاد فتنه و دو دستگی میان مردم برنامه‌ریزی کرده و مردم باید هوشیارتر از قبل عمل کنند.

دشمن برای ایجاد فتنه میان مردم برنامه‌ریزی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری مردم در شرایط حساس انتخابات اظهار داشت: نظام استعمارگری سلطه به سرکردگی آمریکا به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی چشم دوخته و برای ایجاد تفرقه و فتنه در حال برنامه‌ریزی است و مردم باید در برابر این فتنه‌ها هوشیار باشند.
وی افزود: در شرایط کنونی انتخابات مجلس شورای اسلامی که دشمن قصد فتنه‌انگیزی دارد، بصیرت و هوشیاری مردم ضروری است.
امام جمعه بافق با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: قانون انتخابات کشور در زمینه ثبت‌نام نامزدها مواردی را مشخص کرده که طبق این ضوابط و مقررات باید عمل شود.
این مسئول با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب در زمینه نظارت شورای نگهبان بر انتخابات یادآور شد: دشمن امروز خود را شکست خورده دیده است و بار دیگر با ابزارهای گوناگون تبلیغاتی خود، تمام تلاشش را برای توطئه و دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی به کار گرفته است.
سلیمانی از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی‌گاه حضور مردم ایران برای نظارت بر امور کشور و کار نظام یاد و خاطرنشان کرد: مردم ایران با در نظر گرفتن دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در این دوره از انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.
امام جمعه بافق تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز در کشور شورای نگهبان با نظارت و بررسی دقیق عملکرد نامزدها شرایط لازم را برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم کرده است که این یک نعمت الهی برای مردم است.
وی در ادامه سخنان خود به خروج خفت‌بار نظامیان آمریکایی از عراق اشاره کرد و افزود: کشور مسلمان عراق تاکنون ثابت کرده که خود می‌تواند اداره امور را در دست گرفته و برای انجام این کار نیاز به مداخله کشورهای استعمارگر نیست.
سلیمانی با اشاره به ترورها و انفجارهای اخیر در کشور عراق خاطرنشان کرد: در درون عراق هنوز مهره‌‌هایی از استعمارگران به ویژه آمریکا هستند که با هدایت آنها به این کشور ضربه می‌زنند و به مردم مسلمان عراق خیانت می‌کنند.
امام جمعه بافق یادآور شد: زیاده‌خواهی و استعمارگری در ذات آمریکاست و تاریخ نشان می‌دهد که آمریکا سابقه طولانی در زمینه استعمارگری و ترور در کشورهای اسلامی دارد.
سلیمانی همچنین در خطبه اول خود با اشاره به فرازهایی از رساله امام سجاد (ع) به اهمیت جایگاه علم و دانش در تعالیم اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در تعالیم والای دینی جایگاه علم‌آموزی و اندیشه همواره مورد عنایت ائمه بزرگوار بوده است و توجه به این موضوع از دوران کودکی انسان مورد تاکید قرار گرفته است.
وی اذعان داشت: علم و دانش با ارائه راهکارهای صحیح و مناسب، جامعه را به سمت رشد و تعالی هدایت می‌کند و از گمراهی دور می‌سازد.
گرامیداشت هفته ثبت احوال و تقدیر از فعالیت مسئولان این اداره، گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله غفاری، تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام (ره) در سال 58، بررسی اعترافات جاسوس دستگیر شده در ایران و... از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به آن اشاره کرد و مورد بررسی قرار داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول