اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

دنیا شاهد نابودی هیمنه آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: دنیا شاهد نابودی تدریجی آمریکا و فروپاشی هیمنه این کشور است.

دنیا شاهد نابودی هیمنه آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی به تمام مسیحیان اظهار داشت: همچنین میلاد باقرالعلوم (ع) را به مسلمانان و به ویژه شیعیان تبریک می‌گویم.
وی به آغاز ثبت‌نام از کاندیدهای انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: در ایران اسلامی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گرفته تا نمایندگان شوراهای شهر توسط مردم انتخاب می‌شوند.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه مجلس تبلور اراده و حضور مردم است، تصریح کرد: افرادی که برای نمایندگی مجلس کاندید می‌شوند باید این تعهد را در خود ببینند و همچنین قدرت و توان حضور و فعالیت را داشته باشند.
دهشیری با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انتخاباتی در ایران نباشد، بیان داشت: هدف بعدی دشمن این است که در صورت برگزاری انتخابات، مردم در آن حضور نداشته باشند و افرادی که خود می‌خواهد، انتخاب شوند.
وی اضافه کرد: امیدواریم شاهد یک مجلس برآمده از رای ملت با تعهد و تخصص باشیم.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه در روزهای گذشته ایران دومین گل و ضربه خود را به آمریکا زد، افزود: پس از شکار پهپاد جاسوسی آمریکا، دستگیری مأمور سازمان سیا توسط وزارت اطلاعات ضربه دیگری بر آمریکا بود.
دهشیری در ادامه به خروج نیروهای آمریکایی از عراق پس از گذشت 9 سال اشاره کرد و بیان داشت: حضور نیروهایی آمریکایی در این مدت در عراق سبب کشته و مجروح شدن بیش از 1.5 میلیون عراقی شد و در همین مدت 500 دانشمند عراقی توسط آمریکا و وابستگان آنها ترور شدند. آمریکا در پوشش سفارت‌خانه خود قصد حفظ 15هزار نفر نیرو در عراق را دارد.
امام جمعه اردستان به برگزاری نخستین سالگرد درگذشت آیت‌الله شیخ محمدباقر شریعتی امام جمعه سابق اردستان اشاره کرد و گفت: وی 18سال به عنوان امام جمعه اردستان خدمت کرد و حکم خود را از دست امام خمینی (ره) گرفت و در واقع اردستان دومین شهری در کشور بود که نماز جمعه در آن توسط آیت‌الله شریعتی اقامه شد.
دهشیری ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله مفتح و همچنین مراسم‌های مذهبی و ملی به سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و بیان داشت: در این روز هیئت‌های عزاداری با راه‌اندازی دسته‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی به سمت محل برگزاری نماز جمعه حرکت کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول