اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

پیش‌بینی 104 شعبه اخذ رأی در بیجار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار از پیش‌بینی 104 شعبه اخذ رأی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی 104 شعبه اخذ رأی در بیجار
خلیل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: 70 شعبه اخذ رأی در این شهرستان به صورت سیار و 34 شعبه آن ثابت است که آرای شرکت کنندگان در انتخابات آینده مجلس در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند.
فرماندار شهرستان بیجار مشارکت مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف به ویژه حضور در انتخابات را قابل توجه و ستودنی خواند و تصریح کرد: مردم بیجار همواره ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را نشان داده‌اند که نماد بارز آن استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری در سال 88 و حضور گسترده در انتخابات دهم ریاست جمهوری است.
وی از حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان زمینه‌ای برای تکرار شکست‌های استکبار و دشمنان نظام نام برد و گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات ناامیدی استکبار جهانی را استمرار می‌بخشد.
جمشیدی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل در عرصه جهانی با اقتدار در مسیر استقلال و خودکفایی پیش می‌رود و برگزاری انتخابات منظم و منسجم نماد صلابت نظام است.
فرماندار شهرستان بیجار افزود: مردم و مسئولان شهرستان بیجار همانند سال‌های گذشته با هوشیاری و فهم بالای خود در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سومین میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضوری فعال و انقلابی خواهند داشت.
وی یادآور شد: مردم بصیر، آگاه و هوشیار استان کردستان با اطلاع دقیق از بازتاب گسترده این انتخابات در سطح جهان، مصمم به مشارکت گسترده در برگزاری این انتخابات هستند.
فرماندار بیجار ادامه داد: رعایت عدالت، تلاش در راستای مشارکت حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون، سه وظیفه خطیر مسئولان اجرایی انتخابات است که بدون شک این موارد به جد دنبال می‌شود.
جمشیدی اظهار داشت: نظارت و قانونگرایی اولویت کاری مسئولان اجرایی انتخابات در شهرستان است تا از آرای مردم صیانت کرده و انتخابات در این دوره همانند گذشته در کمال سلامت و با حضور گسترده مردم برگزار شود.
وی در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به 12 اسفندماه زمان برگزاری انتخابات شور و نشاط مناسبی در  بیجار حاکم شده است و به یقین این زمینه‌ای برای مشارکت حداکثری و بیشتر از دوره‌های گذشته خواهد بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول