اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی:

مردم جیرفت رکورد ورزش پیاده‌روی را زدند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با کم‌نظیر خواندن حضور باشکوه مردم شهرستان جیرفت در همایش پیاده‌روی گفت: مردم جیرفت امروز رکورد ورزش پیاده‌روی را در استان کرمان زدند و با حضور پرشور خود رکورد جدیدی به جای گذاشتند.

مردم جیرفت رکورد ورزش پیاده‌روی را زدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی مجدآرا پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی شهر جیرفت در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: آمار سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد 60 درصد مردم جهان از فعالیت‌های بدنی و ضروریت‌های آن بی‌بهره هستند.
وی افزود: تغذیه سالم و ورزش مستمر به ویژه پیاده‌روی باید در اولویت فعالیت‌های مردم قرار گیرد.
مجدآرا تصریح کرد: مسئولان سازمان بهداشت جهانی باید به همایش‌های پیاده‌روی کشور ‌به ویژه شهرستان جیرفت بیایند و از نزدیک حضور پرشور مردم در همایش پیاده‌روی و اهمیتی را که برای سلامتی خود قائل هستند را مشاهده کنند.
وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان اهمیت خاصی برای ورزش‌های همگانی ‌به ویژه ورزش پیاده‌روی قائل هستند، خاطرنشان کرد: نخستین شورای ورزش همگانی در سطح کشور تشکیل شد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اشاره به همت مردم شهرستان جیرفت در امور خیر و عام‌المنفعه، بیان کرد: مردم این شهرستان در سال‌ جاری 750 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان کمک کردند.
وی با کم‌نظیر خواندن حضور باشکوه مردم شهرستان جیرفت در همایش پیاده‌روی گفت: مردم جیرفت امروز رکورد ورزش پیاده‌روی را در استان کرمان زدند و با حضور پرشور خود رکورد جدیدی به جای گذاشتند.
به گزارش فارس، همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جیرفت، ساعت هفت صبح امروز از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز شد و تا میدان فرمانداری ادامه داشت.
این همایش به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شد و دارای جوایز متعددی بود که تامین آن را بخش دولتی و خصوصی به عهده داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول