اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) خبر داد:

برگزاری طرح ولایت برای دبیران

خبرگزاری فارس: ‌قائم مقام معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به اجرای طرح ولایت برای دبیران گفت: دوره طرح ولایت از سال 85 آغاز شده و تا کنون ادامه داشته که در خدمت هزار نفر بودیم.

برگزاری طرح ولایت برای دبیران
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام محمد جعفری در کارگاه آموزشی ـ توجیهی معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه علمیه که در خانه معلم در حال برگزاری است، اظهار کرد: با توجه به همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه کارهایی در زمینه آموزش صورت گرفته است.
وی افزود: چهار کتاب برای 15 ساله‌ها به چاپ رسیده و سعی شده مباحث با مباحث روز بازبینی و بازنویسی شود.
جعفری ادامه داد: بر اساس درخواست‌هایی که شده پاسخگویی در این کتب صورت گرفته و ظرفیت در این قسمت بسیار خوب است اگر استان‌های دیگر هم مایل باشند آماده برگزاری هستیم.
قائم مقام معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی با اشاره به اجرای طرح ولایت برای دبیران اظهار کرد: دوره طرح ولایت از سال 85 آغاز شده و تا کنون ادامه داشته که در خدمت هزار نفر بودیم.
وی ادامه داد: بنا بر نیازسنجی این دوره‌ها برگزار می شود و بحث آموزش فقط محدود دبیران نیست  بلکه مبانی بنیادی دارد.
جعفری خاطرنشان کرد: در عرصه‌های دیگر دوره‌های کارگاهی کوتاه مدت با موضوع عرفان‌های کاذب، جنگ نرم عفاف و حجاب انجام شده است.
قائم مقام معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) در بحث تغییرات در بعضی از کتب اضافه کرد: در دو کتاب تغییراتی صورت گرفته و سرفصل‌های برخی از کتاب‌های درسی آماده شده است و محقق و پژوهشگر معرفی می‌شود که اقداماتی را در این زمینه انجام دهند.
جعفری با بیان اینکه در این همکاری‌ها همایش‌هایی نیز برگزار شده است، عنوان کرد: در همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری همایش‌ها همکاری‌هایی صورت گرفته که مقالاتی را محققین ارائه کردند.
قائم مقام معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی به بخش نشریات اشاره و تصریح کرد: در بخش نشریات که نشریه دیدار آشنا برای نوجوانان طراحی شده است و در واقع این‌ها نشریات عمومی و فرهنگی هستند که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده‌اند.
وی افزود: علاوه بر چهار نشریه عمومی 17 نشریه تخصصی در این موسسه به چاپ می‌رسد.
جعفری خاطرنشان کرد: در ارتباطات و همکاری با آموزش و پرورش با معاونان مختلف مکاتباتی صورت گرفته که ظرفیت‌ها رصد شده و به ستاد ابلاغ شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول