اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفاتر تهران واحد مرکزی خبر:

ایجاد یاس هدف اصلی رسانه‏های بیگانه است

خبرگزاری فارس: مدیر دفاتر خبری شهرستان‏های تهران واحد مرکزی خبر، ایجاد یاس را اصلی‏ترین هدف رسانه‏های بیگانه وابسته به استکبار خواند.

ایجاد یاس هدف اصلی رسانه‏های بیگانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عنایت‏الله احمدی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش دفتر واحد مرکزی خبر که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، شهردار دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی گذرا به قالب اخبار مندرج در رسانه‏های غربی تلاش برای ایجاد فضایی مملو از یاس و سیاه‏نمایی قابل رویت است.
وی ادامه داد: اما این مراکز خبری وابسته به شبکه‏های امپریالیسمی اخبار خود را در لایه‏هایی نازک و بسته‏های کوچک و ظریف در دسترس مردم قرار می‏دهند.
 
* جنگ رسانه‏ای با استکبار پایان نیافته است
احمدی با بیان اینکه جنگ رسانه‏ای با جهان استکبار همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله با دفاع جانانه غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم اسلامی با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید.
مدیر دفاتر خبری شهرستان‏های تهران واحد مرکزی خبر تصریح کرد: اما جنگ رسانه‏ای با دشمنان انقلاب همچنان با شدت ادامه داشته و واحدهای خبری در خط مقدم و نوک پیکان این جبهه قرار دارند.
 
* دفن اخبار به دلیل عدم اطلاع‏رسانی دستگاه‏ها
وی، عدم اطلاع‏رسانی دستگاه‏های اجرایی شهرستان دماوند از امور اجرایی خود را عاملی برای دفن اخبار مهم در این شهرستان دانست.
احمدی ادامه داد: متاسفانه موارد بسیاری از این کاستی در شهرستان دماوند وجود داشت که مجموعه واحد مرکزی خبر امیدوار است تا مسئولان این شهرستان در راستای اعتلای سطح امور خبری تلاشی بیش از پیش داشته باشند.
 
* ضرورت ارائه اخباری بامحتوا به مخاطب
مدیر دفاتر خبری شهرستان‏های تهران واحد مرکزی خبر با تاکید بر لزوم انتشار اخباری بامحتوا و عمیق خاطرنشان کرد: در جهانی که بینندگان، شنوندگان و خوانندگان آن با فشار یک یا چند کلید به حجم عظیمی از اخبار و اطلاعات دست می‏یابند؛ انتشار اخباری با محتوای "تاکید کردن‏ها بر امور" جز خستگی مخاطب سود دیگری به دنبال نخواهد داشت.
وی ادامه داد: از این رو باید با دریافت اطلاعات از مراکز و نهادهای مختلف و تبدیل آن به فرآورده‏های خبری نیاز مخاطب امروز را تامین کرد.
احمدی اضافه کرد: اما تا زمانی که این اطلاعات به واحدهای خبری ارائه نشود کاری از دست این مراکز نیز برنخواهد آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول