اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

رسانه‌ها باید حامی و ابزار آتش تهیه کن تفکر بسیج باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: رسانه‌ها باید حامی و ابزار آتش تهیه کن تفکر بسیج باشند.

رسانه‌ها باید حامی و ابزار آتش تهیه کن تفکر بسیج باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فتاح کمری در نشست تخصصی بسیج و رسانه که با حضور اصحاب رسانه استان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند، اما این تا زمانی است که توپ در زمین رسانه‌ها باشد و به توسط رسانه‌ها به زمین دیگران نیفتاده باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: رسانه‌ها به عنوان سرباز در خط مقدم این جنگ تمدنی قرار دارد، البته تنها تمدن اسلامی است و این نظریه‌پردازان و محافظه‌کاران آمریکایی هستند که تمدنی به نام تمدن غرب در مقابل اسلام علم کرده‌اند و از جنگ تمدن‌ها دم می‌زنند.
کمری با تاکید بر اینکه باید به قدرت خود ایمان داشته باشیم و از قدرت رسانه‌ها برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام استفاده کنیم، گفت: گاهی اوقات برخی رسانه‌ها منافع ملی را تشخیص نمی‌دهند و گاهی اوقات هم استراتژی ندارند و دور دست را نمی‌بینند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در ادامه به تفکر بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ریگی تروریست به دام می‌افتد و زیر دریایی‌های پیچیده ساخته می‌شود، پشت تمام این اقدامات و سازندگی­ها تفکر بسیجی نهفته است.
وی افزود: اگر هواپیمای جاسوسی آمریکا به زیر کشیده می‌شود، شهید حسن تهرانی مقدم موشک با برد دو هزار کیلومتر را طراحی می‌کند، نشات گرفته از تفکر بسیجی است.
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه دست امام زمان (عج) از آستین بسیجیان این کشور بیرون آمده است، افزود: رسانه‌ها باید حامی و ابزار آتش تهیه کن تفکر بسیج باشند و آن را به اندازه‌ای بزرگنمایی کنند که دشمن هیچ خیال باطلی به ذهنش خطور نکند.
 کمری با تاکید بر اینکه غرب با وجود تمدن اسلامی به اهداف خود نمی‌رسد، اظهار داشت: جنگ بین تمدن اسلامی و غرب شروع شده است و این جنگ یک جنگ فرهنگی است، که آتش تهیه آن را رسانه‌ها تعیین می‌کنند.
 مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه پیش از حمله آمریکا به عراق این کشور پیش از حمله در افکار عمومی مردم جهان سقوط کرده بود و مستحق شکست بود، گفت: این رسانه‌ها بودند که با فراهم کردن زمینه‌های فرهنگی افکار عمومی را آماده حمله نظامی به عراق و افغانستان کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول