اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از فاز اول هوشمندسازی مدارس همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: کار تجهیز مدارس همدان به سیستم هوشمند در حال اجرا است و فاز نخست آن تا دهه فجر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از فاز اول هوشمندسازی مدارس همدان
عباس حسنی محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: منظور از هوشمندسازی مدارس تجهیز آنها به وسایل پیشرفته هوشمندسازی از قبیل لپ تاپ، دیتا پروژکتور،کیف هوشمند و ... است.
وی گفت: این هوشمندسازی با همکاری مخابرات و طرح اتصال و ایجاد پهنای باند صورت می‌گیرد که در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم تمام مدارس روستایی و شهری را به سیستم هوشمندسازی تجهیز کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی، شاهد و هیئت امنایی در فاز اول اجرایی تعریف شدند که تا دهه فجر امسال کار تجهیز و بهره‌برداری آنها به پایان می‌رسد و برای فاز دوم نیز مدارس شبانه روزی و عادی را خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: با هوشمندسازی مدارس، دانش‌آموزان با آخرین یافته‌های علمی دنیا در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و تحت عنوان اینترنت ملی آشنا می‌شوند.
حسنی‌محتشم خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد با مدیران مدارس در حال انجام است و اعتباراتی در صورت نیاز مدارس از محل آموزش و پرورش به آنها برای تجهیز مدارس اختصاص داده خواهد شد.
وی گفت: یکی از آیتم‌های کاری علاوه بر وسایل سخت افزاری آشنایی معلمان و مدیران و عوامل اجرایی با نحوه آموزش به دانش‌آموزان است که همزمان با بهره‌برداری، آموزش و توجیه لازم عوامل اجرایی صورت می‌پذیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان اذعان داشت: نمایشگاهی با موضوع هوشمند‌سازی مدارس بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد تا این که توان و کارآمدی را به مردم و فرهنگیان انتقال بدهیم چرا که هوشمندسازی در انتقال مفاهیم و اطلاعات علمی و آموزشی که ماندگاری زیادی هم خواهد داشت بسیار مؤثر است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول