اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

طرح گازرسانی به 10 روستای دماوند تصویب شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح گازرسانی به 10 روستای شهرستان دماوند خبر داد.

طرح گازرسانی به 10 روستای دماوند تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش جمعی از مسئولان شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: این مصوبه در نشست هفته گذشته با مسئولان خدوم و زحمتکش شرکت گاز استان تهران تایید شد.
وی ضمن نام بردن این مناطق روستایی خاطرنشان کرد: مناطق روستایی مشمول طرح گازرسانی شهرستان دماوند را هاشمک، اوچونک، عباس‏آباد، زره‏در، مناطق روستایی کوهپایه و گرمابسرد تشکیل می‏دهند.
رامین ادامه داد: مناطق روستای کوهپایه و گرمابسرد با اجرای طرح نصب منابع گازی از این نعمت خدادادی بهره‏مند می‏شوند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در تشریح طرح نصب منابع گازی گفت: این سبک و سیاق از گازرسانی در ردیف روش‏های نوین طرح‏هایی از این دست قرار دارد.
وی تصریح کرد: در این پروژه، به جای احداث خطوط انتقال گاز و لوله‏گذاری در فواصل طولانی که در مناطق حادثه‏خیری مانند دماوند و فیروزکوه می‏تواند آبستن بروز سوانحی جبران‏ناپذیر باشد، منابعی جهت ذخیره گاز در نواحی روستایی با تراکم پایین جمعیت و دورافتاده تعبیه می‏شود.
رامین ادامه داد: بدین ترتیب این منابع توسط خودروهای مخصوص حامل سوخت گاز، تغذیه و مورد مصرف مردم نواحی دوردست روستایی قرار می‏گیرد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مسئولان شرکت گاز استان تهران گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‏روزی و عنایت مسئولان شرکت گاز استان تهران، شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه به کارگاه بزرگ طرح‏های گازرسانی تبدیل شده‏اند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول