اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تاکید کرد:

بستر‌سازی برای توسعه مباحث اخلاقی در ورزش

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: مسئولان باید بستر‌سازی لازم را برای توسعه مباحث اخلاقی در ورزش فراهم کنند.

بستر‌سازی برای توسعه مباحث اخلاقی در ورزش
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی ظهر امروز در همایشی که با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای مصوبات سفرهای دور اول‌، دوم و سوم هیئت دولت در بخش ورزش مهم‌ترین خواسته ورزشکاران استان کرمان از وزارت ورزش و جوانان است.
وی خاطرنشان کرد: این مصوبات حکایت از رقم 25 میلیاردی دارد‌ در حالی که تا‌کنون بیش از 4 میلیارد تومان نیز به ورزش کرمان اختصاص داده نشده است. 
کمالی با انتقاد از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بیان داشت: مسئولان این شرکت در قبال بسیاری از طرح‌های این استان کوتاهی می‌کنند، طرح‌هایی مانند سالن دو و میدانی، سالن 6 هزار نفری‌ و استخر قهرمانی که کرمان در این زمینه با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو است.
وی تصریح کرد: سالن ورزشی جانبازان و معلولان و 16 ساله شدن ساخت یک پیست دوچرخه‌سواری از دیگر موارد کاری است که می‌توان شرکت توسعه و تجهیز را در آن مقصر دانست.
کمالی همچنین خواستار توجه به وضعیت نابسامان ورزش در جنوب استان کرمان شد و افزود: در شهرستان‌های جنوبی استان و با جمعیت بالا انتظار می‌رود به ورزش توجه بیشتری شود.
وی خواستار اجرایی شدن طرح جامع توسعه ورزش شد و گفت: ورزش حرفه‌ای در کشور باید ضابطه‌مند ‌و امنیت در مدیریت ورزش نیز برقرار باشد، علاوه بر آنکه مسئولان باید بستر‌سازی لازم را برای توسعه مباحث اخلاقی در ورزش فراهم کنند.
کمالی همچنین خواستار رعایت عدالت و تحقق آن در پرداخت اعتبارات ورزشی به استان کرمان شد و اذعان داشت: ما در این بخش تنها خواهان رعایت عدالت و حقیقت در قبال پهناورترین استان کشور هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول