اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با زیربنای 560 متر مربع؛

آتش‌نشانی شماره 3 رفسنجان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رفسنجان گفت: آتش‌نشانی شماره 3 رفسنجان با زیربنای 560 متر مربع پیشرفت در حال ساخت و ساز است.

آتش‌نشانی شماره 3 رفسنجان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اکبر پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید مسئولان از طرح‌های شهرداری رفسنجان با اشاره به سرعت آتش‌نشانان و بعد مسافت و حضور هفت دقیقه‌ای آنها برای رسیدن به محل حادثه اظهار داشت: مرکز آموزشی پایگاه امداد و نجات شهر رفسنجان با ضریب ایمنی بسیار بالا در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع ساختمان طراحی شده است.
وی بیان داشت: این مجموعه دارای 560 متر‌مربع زیربنای طراحی محوطه و مجهز به یک باند هلی‌کوپتر‌، استخرهای روباز و مکان آموزشی برای کارکنان آتش‌نشانی و همچنین فضای ورزشی است.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: تاکنون هزینه اسکلت‌بندی این ساختمان 130 میلیون تومان بوده که 74 میلیون تومان آن توسط دولت پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به محل حادثه باید سرعت بیشتری داشت تا جلوی خسارت‌ها گرفته شود، تصریح کرد: مرکز شماره چهار و پنج آتش‌نشانی رفسنجان نیز به دنبال مرکز شماره سه احداث می‌شوند.
پورمحمدی با اشاره به کمک دولت در بخش اتوبوسرانی ابراز داشت: در بخش‌های دیگر شهرداری تنها با کسب درآمد ساخت و سازها را انجام می‌دهد.
وی به داشتن تفاوت بین شهرنشینی و شهروندی اشاره کرد و بیان داشت: کسی که احساس شهروندی دارد در ساخت و ساز‌ها مشارکت می‌کند، اما شهرنشین تنها در شهر زندگی می‌کند و احساس مسئولیتی نسبت به پیشرفت شهر خود ندارد.
پورمحمدی از ‌نیاز شهرداری به 200 میلیون تومان دیگر ‌برای تکمیل آتش‌نشانی شماره سه خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز شماره سه آتش‌نشانی تا پایان‌ سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از ساخت میدانی با طرح پاتیل ذوب مس با هزینه 10 میلیون تومان خبر داد و ابراز داشت: این پاتیل نمادی از دیگ ذوب مسی که در حال ریختن مذاب مس است را نشان می‌دهد و در حقیقت نشانه وجود مس در شهر رفسنجان است.
وی به احداث میدان 9 دی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: آب نمای میدان شهید صیاد شیرازی نیز به پلی زیبا تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول