اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری مشهد:

7 ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تا پایان سال جاری هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

7 ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، جعفری اظهار داشت: در حال حاضر 33 ایستگاه آتش‌نشانی فعال وجود دارد که 31 ایستگاه با مدیریت سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد و دو ایستگاه خارج از محدوده خدمات شهری مشهد است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: این دو ایستگاه در شهرک صنعتی مشهد و گلبهار واقع شده، که مدیریت جداگانه‌ای دارد.
جعفری با بیان اینکه پنج پایگاه آتش‌نشانی نیز در شهر مشهد فعال است، تصریح کرد: این پایگاه‌ها کوچکتر از سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی است و به دو ماشین آتش‌نشانی مجهز است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ادامه داد: در سال جاری نیز برای اولین بار در کشور در مشهد به صورت پایلوت چهار ایستگاه آتش‌نشانی به بخش خصوصی منتقل شده است.
وی درباره افتتاح ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی در شهر مشهد اظهار داشت: تا پایان سال جاری نیز هفت ایستگاه آتش‌نشانی افتتاح می‌شود؛ که در حال حاضر از پیشرفتی 80 درصدی برخوردار است.
جعفری تصریح کرد:از این مقدار سه ایستگاه آتش‌نشانی آماده بهره‌برداری بوده که دو ایستگاه آن در محدوده منطقه ثامن واقع شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خبرداد: تا پایان سال 91 نیز 10 ایستگاه دیگر در دست ساخت بوده که پیمانکار آن نیز شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه به طور استاندارد برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی باید وجود داشته باشد اظهار داشت: اگر جمعیت مشهد تا پایان سال 92 به 3 میلیون نفر برسد شهر مشهد به 60 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد.
جعفری تصریح کرد: در حال حاضر مشهد تا رسیدن به استاندارد به 11 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر نیازمند بوده که این کمبود تا پایان سال 92 رفع می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول