اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

خرید و فروش رأی توهین به عقل مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: خرید و فروش رأی توهین به عقل مردم است.

خرید و فروش رأی توهین به عقل مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی در دومین کنفرانس خبری در موضوع انتخابات اظهار داشت: اگر نامزدی آرای مردم را از راه خرید و فروش دریافت کند بزرگ‌ترین توهین به عقل و شعور مردم کرده است.
وی ادامه داد: بخشی از این اتفاق غلط باید از راه فرهنگ‌سازی در جامعه برطرف شود و همیشه برخورد قهری کارساز نبوده و نیست.
این مسئول اضافه کرد: ما نمی‌توانیم جامعه را با زور اداره کنیم و علاقه‌مند این راهکار غلط نیستیم، مردم ما مردمی فهیم، بالغ و عاقل بوده و باید با همکاری مردم این چنین معضلات احتمالی را از بین برد. 
رحمانی تصریح کرد: کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی در جامعه موثرترین راه برای مقابله با این نوع رویدادهای غلط در جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: این دستگاه اجرایی برای این معضل در سه بخش تلاش می‌کند که بخش نخست مربوط به پیش‌بینی، بخش دوم مربوط به پیشگیری و بخش سوم برخورد است.
وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی در نهایت با تخلفات احتمالی این نوع رویه و دیگر تخلفات احتمالی برخوردی جدی و قانونی خواهد کرد.
این مسئول اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در نشست شورای تامین استان ایلام مطرح شده و در این نشست با نوع تخلفات نوع برخوردها نیز مشخص خواهد شد.
رحمانی تصریح کرد: تاکنون نیز چند جلسه پیرامون موضوع انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری با اعضای شورای تامین استان ایلام برپا شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم نیز برای برپایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در ایلام اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: برای برخورد با تخلفات احتمالی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تمهیداتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.
این مسئول اضافه کرد: اکنون با دستگاه قضایی در استان ایلام نیز هماهنگی‌هایی به عمل آمده که بتوان با این افراد برخورد شود.
رحمانی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی با خریدار و فروشنده احتمالی رای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخورد قانونی می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه از تلاش رسانه‌های استان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و به ویژه کیومرث کوهی معاونت خبر صدا و سیمای مرکز ایلام تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول