اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

نظام سلطه دچار فروپاشی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: امروز نظام سلطه دچار فروپاشی شده که بخشی از این حادثه به دلیل ظلم‌هایی است که آنان به دنیا و حتی مردم جهان خود داشته‌اند.

نظام سلطه دچار فروپاشی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در یادواره شهدا شهرداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: مسئولان باید بیش از سایر افراد در راستای بصریب‌افزایی و ولایت‌مداری گام بردارند چراکه اکنون کرسی قدرت آنان با خون پاک بهترین فرزندان این ملت بنا شده است.

*یک روز هم فراموش نکنید که هدف این سمت‌ها چیست
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حتی یک روز نیز نباید فراموش کنیم که هدف برای پذیرفتن این سمت‌ها در جامعه و ایران اسلامی چیست و این امر به تمام افراد در هر پست و سمتی در ایران اسلامی بر می‌گردد و در این راه پائین و بالا ندارد.
صلاحی در ادامه به وضعیت کنونی نظام سلطه در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و افزود: امروز نظام سلطه در داخل دچار فروپاشی شده که بخشی از این حادثه به دلیل ظلم‌هایی است که آنان به دنیا و حتی مردم جهان خود داشته‌اند.
استاندار خراسان رضوی در ارتباط با وظایفی که در مقابل مسئولان و مردم دارند، اظهار داشت: در شرایط کنونی که نظام سلطه در داخل خودش دچار فروپاشی شده  است، وظیفه امروز ما است که با بصیرت‌افزایی و شناخت راه در راستای اهداف نظام گام برداریم و در این میان مسئولان امروز باید بیش از همه بصیرت‌افزایی و شناخت راه را شناسایی کنند.

*مشروعیت حضور ما در ساختار اداری با تایید رهبری است
صلاحی اظهار داشت: امروز راه امام در اطاعت از جانشین امام و ولایت است و در این راستا مشروعیت حضور ما در ساختار کشور به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.
وی در ادامه به ویژگی شهدا در اطاعت از ولی‌فقیه اشاره کرد و تاکید کرد: راه خیر دنیا و آخرت ما در دفاع از ولایت است و در این راه شهدا در ولایت‌شناسی و اطاعت از ولایت از همه پیشی گرفتند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه به اطاعت از مقام معظم رهبری اشاره  کرد و افزود: حفظ نظام، اطاعت از ولایت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و رساندن این پیام اسلامی به کشورهای جهان یکی از وظایف امروز ما است و اکنون خیزش‌های اسلامی کشورهای خاورمیانه  خود نشانی از رسیدن این پیام به جهانیان و کشورهای اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه عاشورا و ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: شهادت امام حسین و یارانش اسلام را بیمه کرد و در این راه اگر شهادت امام حسین(ع) نبود مشخص نبود که چه اتفاقی  به سر اسلام می‌آمد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: شهادت امام حسین(ع) برای حفظ نظام اسلامی بود چرا که در آن دوران و با شرایط و تبلیغات که معاویه ایجاد کرده بود آنقدر مردم تحت شرایط این تبلیغات قرار گرفته بود که پس از شهادت حضرت علی(ع) در مسجد این گونه عنوان می‌کردند که آیا امام علی (ع) هم نماز می‌خوانده است.
صلاحی افزود: امام حسین (ع) با شهادت خود همه حقانیت اسلام  را بیمه کرد و امروز وظیفه ما در مقابل با این همه رشادت‌ها و شهادت‌ها چیست.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آن‌چه که در ادامه راه شهیدان به عنوان یک نکته و نیز اولویت برای استمرار این راه باید در نظر گرفته شود شناخت راه شهیدان است.

*زیارت امام رضا(ع) دستاورد برگزاری همایش‌ها در مشهد

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش‌ها در مشهد اشاره کرد و افزود: برخی از افراد این گونه عنوان می‌کنند که چرا همایش‌ها در مشهد برگزار می‌شود که در این رابطه من به آنان گفتم که برگزاری همایش‌ها در مشهد اگر هیچ دستاوردی در برگزاری این همایش‌ها حاصل نشود اما دستاورد بزرگی در ارتباط با زیارت امام هشتم(ع) برای افراد شرکت‌کننده در این همایش‌ها فراهم می‌شود.
وی افزود: ما حاضر هستیم تمام همایش‌ها و مراسم‌ها در شهر مشهد و در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول