اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زرند خبر داد:

پذیرش 104 مقاله در همایش مردم‌شناسی زرند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از پذیرش 104 مقاله در دبیرخانه همایش مردم‌شناسی این مرکز آموزشی خبر داد.

پذیرش 104 مقاله در همایش مردم‌شناسی زرند
کاظم نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به برگزاری همایش مردم‌شناسی در این شهرستان اظهار داشت: پس از طرح 120 مقاله رسیده در کمیته علمی دبیرخانه همایش منطقه‌ای مردم‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در نهایت 64 مقاله به عنوان سخنرانی و 40 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شد.
وی حضور چهره‌های برجسته علمی حوزه مردم‌شناسی کشور در همایش مردم‌شناسی زرند را از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه برشمرد و ابراز داشت: این همایش فرصت مناسبی برای معرفی بهتر ظرفیت‌ها و فرصت‌های ایجاد شده در تمام مناطق کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی است.
نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی با بیان اینکه این همایش در روزهای 24 و 25 آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عکس با عنوان «تا تو نانی به کف آری» اثر چهره ماندگار کشور زنده یاد استاد دکتر محمود روح‌الامینی در بخش جنبی این همایش برپا می‌شود.
وی از حضور چهره‌های اجرایی کشور از جمله مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد کشور، معاونان، مدیران کل بخش‌های مختلف استانداری کرمان و مسئولان اجرایی شهرستان زرند در آیین آغازین این همایش خبر داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول