اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار مشهد در امور جوانان:

دانش‌آموزان در فضای شهری نقش آفرین باشند

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار مشهد گفت: دانش‌آموزان می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند و آینده شهرشان را بسازند و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد می‌تواند از طریق فراهم کردن فضای علمی، سطح مشارکت علمی آنها را در حوزه مدیریت شهری افزایش دهد.

دانش‌آموزان در فضای شهری نقش آفرین باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، سعید قاسمی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در فضای مدیریت شهری نقش‌آفرین باشند، اظهار داشت: طرح دیده‌بان با هدف دیده‌بانی جوانان و نوجوانان از فضای مدیریت شهری و عملکرد و کارکرد شهرداری در گروه مشاوران جوان کلید خورد و تاکنون دو هزار دانش‌آموز در جریان این طرح از سازمان‌های شهرداری بازدید کرده‌اند.
مشاور شهردار مشهد در امور جوانان تصریح کرد: باید فضا را بیش از این برای آشنایی دانش‌آموزان با فضای مدیریت شهری فراهم کرد تا نگاه آنها نسبت به مسائل  شهری عمیق‌تر و تفکرشان نسبت به موضوعات جامع‌تر شود.
 وی در ادامه افزود: دانش‌آموزان می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند و آینده شهرشان را بسازند و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد می‌تواند از طریق فراهم کردن فضای علمی، سطح مشارکت علمی آنها را در حوزه مدیریت شهری افزایش دهد.
در ادامه، دانش‌آموزان نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مسائل شهری مطرح کردند.
این نشست به مناسبت اختتامیه طرح دیده‌بان یک به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول