اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

انجام 82 درصد از مصوبات بخش خدمات بازرگانی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 82 درصد از مصوبات بخش خدمات بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در 9 ماه سال جاری انجام شده است.

انجام 82 درصد از مصوبات بخش خدمات بازرگانی در زنجان
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شناسایی فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام آن در بخش خدمات بازرگانی باعث جهش بالایی در ارائه خدمات به شهروندان در قالب پروژه‌های سرمایه‌گذاری می‌شود از جمله پروژه افزایش صادرات از گمرک، ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در سطح استان، ایجاد سیلو، احداث انبار و سردخانه و ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در نه ماه سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری و جمع‌بندی موانع قانونی مربوط به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خدمات بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با هماهنگی مجریان پروژه از دیگر اقدامات این سازمان در 9 ماه سال جاری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کاهش بوروکراسی اداری و اصلاح فرایندهای اجرایی، طراحی سایت جدید سیستم صدور مجوزها و تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری بدون مکاتبه و مراجعه با مرکز از جمله اقدامات سازمان در راستای بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه استان محسوب می‌شود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارائه همه مستندات و مدارک مورد نیاز به صورت الکترونیکی در دسترس متقاضیان، ارائه همه بخش‌نامه‌های جدید و قوانین و مقررات جاری به‌ صورت الکترونیکی و اخذ استعلام‌های عدم ساخت به منظور واردات ماشین آلات تولیدی از مدت زمان 10 روز به دو روز را از فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در طول 9 ماه سال جاری دانست.
وی تشکیل میزهای تخصصی صنایع همگن با مسئولیت انجمن‌های همگن تخصصی استان با هدف ارائه راهکارهای عملی و موثر برای توسعه اقتصادی و توسعه تجارت خارجی را از برنامه‌های مورد نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: بررسی خطوط تولید و شناخت گلوگاه‌های تولید به منظور صدور مجوز طرح توسعه و یا بازسازی بخشی از ماشین آلات واحد‌های صنعتی در راستای استفاده از ظرفیت‌های خالی کارخانجات استان از دیگر اقدامات این سازمان با هدف توسعه استان محسوب می‌شود.
فغفوری به پیگیری مشکل تامین برق شهرک‌های صنعتی در یک دور زمانی تا پایان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای کاهش مصرف برق در واحدهای تولیدی شناخت راهکارهای قابل اعمال در خطوط تولید و تاسیسات واحد‌ِهای تولیدی نیز از اقدامات دیگر این سازمان در سال جاری است.
وی فعال‌سازی واحد‌های تحقیق و توسعه واحد‌های صنعتی در راستای بهینه‌سازی وضعیت موجود را از اقدامات موثر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در راستای اصلاح فرایندهای صادراتی برشمرد و خاطر نشان کرد: تحقق تعهدات صادراتی در سال جاری بیانگر پیشرفت استان در زمینه صادرات غیر نفتی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول